Nak mencantikkan ruang dalam kediaman tidaklah susah mana, asalkan tidak salah memilih warna catnya, hiasan dan sebagainya.

Sebagai contoh, dinding adalah ruang yang harus diberi keutamaan kerana inilah ruang yang cukup penting di dalam sesebuah kediaman.

Ada sesetengah individu gemarkan dinding kosong, ada juga sukakan yang bercorak. Tak kurang yang kreatif mengadunkan kedua-duanya untuk lebih menarik.

IKLAN

Seperti yang dibuat oleh Ghazali Roslani ini, beliau menukar satu sudut dinding tempat letak televisyen daripada kosong kepada dinding ‘berkayu’.

DIY dinding ini dikongsikan menerusi laman facebooknya. Menurutnya, projek PKP itu akhirnya siap selepas bertungkus lumus dengan modal RM200 je. Nak tahu caranya jom tengok ni!
Akhirnya projek PKP baru siap…menyesal sikit awalnya buat benda ni sebab leceh sangat, 5minggu baru siap (ni semua salah M )…kalau nak buat lagi sekali macam ni memang taknak dah…taubat aku

Modal = RM200 (bidai+silicone rubber)