Berkongsi gambar bersama kapsyen yang ringkas dan padat, ia bagaimanapun sudah jelas untuk menggambarkan kebahagiaan serta keharmonian rumah tangga penyanyi yang tampak awet muda biarpun sudah menghampir usia 50 tahun itu.

Siapa tak kenal kan dengan penyanyi kecil molek, Amy Mastura. Walaupun jarang muncul di kaca televisyen namun, kelibatnya masih ada di persada seni. Bahkan sesekali dia mewarnai dunia lakonan.

Apa yang ingin admin kongsikan adalah wajah penyanyi ini tidak banyak berubah biarpun usia sudah memasuki sepatruh abad. Memang awet muda.

Terbaru, Amy berkongsi gambar bersama keluarga ketika menyambut ulang tahun kelahiran anak sulungnya, Adriana yang ke-20 tahun.

Walaupun serba sederhana, namun yang penting dapat bersama sekeluarga. Cepatnya masa berlalu, wajah penyanyi ini tetap sama bahkan rata-rata yang melihat perkongsian tersebut memuji Amy yang tak makan dek usia.

IKLAN

Bukan tu jer, perkongsian tersebut turut mencuri tumpuan memandangkan kedua-dua anak Amy sudah remaja dan mereka dilihat seperti adik dan kakak bukannya ibu dan anak. Comel!

IKLAN

Untuk rekod, Amy dan Alvin mendirikan rumah tangga pada tahun 2000 dan hasil perkongsian hidup, rumah tangga pasangan berkenaan diserikan kehadiran dua puteri, Adriana dan Adalia.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by amy mastura (@amymasturalerr)

Menerusi ruangan komen, ramai yang mengatakan Amy di dalam gambar tersebut seolah-olah sedang menyambut hari lahir adaik dan bukan anaknya. Lucu tapi itulah hakikatnya kerana wajah Amy yang tampak awert muda.

shieraijoy Dah 20 tahun dah… Happy birthday sweetie
fatin_ima Bkn mak dia ke yg 20 thn tu😅
ainnurfaridatul anak dah 20 tahun..amy mcm kakak die jer..cute..🥰🥰🥰
highroll46 Mana satu yg 20 tahun ni?
ccandy16 Kenapa kak amy x nampak macam ada ank 20thn ye🤔
alinaraihanammar Macam hadek veradek…😂mmpunyai rym
Mak maintan awet muda
officially_vidillashafiqa .. Mami nya nampak muda la.. Mcm Sisters ja😍😍😍
onny_safie Hpy bornday Adriana🎂..maknya still maintain awet muda😘
izzah_ermaya182 Laaaaa ingtkn kak @amymasturalerr yg ke 20thn 😍….hehehe…happy birthday adriana comel😍😍