Semua wanita ini ingin kelihatan cantik. Tak kiranya wanita zaman dahulu dan sekarang mementingkan kecantikkan diri.

Jika dilihat orang dulu-dulu tetap mempunyai petua untuk kekal cantik, hanya menggunakan bahan secara alami.

Jika asyik membeli produk kecantikkan apa kata cuba petua ni. Hanya mengunakan bahan murah seperti tepung beras dan lemon sahaja nak kekal cantik. Malah ada yang kata petua ni turut digunakan oleh wanita Thailand. Rupanya ini sebab kulit wajah mereka licin cantik!

Wajah yang tanpa jeragat dan ‘whitehead’ mampu menjadikan wajah tidak kusam.

Apa kata cuba petua ni.

PETUA HILANGKAN WHITEHEAD & JERAGAT SERTA SERIKAN WAJAH GUNA DUA BAHAN.
Masalah whitehead dan jeragat memang menganggu kaun perempuan kan. Hehe. Rasa geram nak picit buang.

No jangan picit nati tinggal parut. Jom amalkan petua yani. InnsyaALLAH kulit cerah berseri dan bersih dari jeragat serta whitehead.

IKLAN

Bahan
-Tepung beras ( atau tepung pulut)
-Lemon

Cara- cara
1. Bersihakan muka
2. 1 sudu tepung campur dengan air perahan lemon . Gaul sebati
3. Sapu dimuka sehingga rata atau sapu pada kawasan jeragat atau whitehead.
4. Biarkan 30 minit atau sehingga kering
5. Bilas dengan air bersih dan lap.
Dah siap. Senang dan mudah lagipun jimat kos. Buat tiga kali seminggu sahaja. InnsyaALLAH kulit rasa lembut dan cerah berseri je.

Selamat mencuba!

Sumber: Yani, Petua Yani via pesan bonda

IKLAN

Sedar tak sedar, bulan depan dah masuk bulan Ogos tau, bulan Kemerdekaan Malaysia!

Sebagai rakyat yang cintakan tanah air, mesti anda ada cara tersendiri nak eskpresikan rasa cinta dan bangga menjadi Anak Malaysia kan? Betul tak?!

Ehhh jangan cakap kat sini, simpan idea anda tu dan hantarkan kepada kami dengan menyertai Virtual Himpunan Saya Anak Malaysia!

IKLAN

Nak tahu caranya? Senang je! Layari je laman web https://toko.ideaktiv.com/product/virtual-himpunan-saya-anak-malaysia/ , baca syarat kelayakan dan jangan lupa untuk berdaftar di sana ya!

Sebarang soalan boleh di http://www.wasap.my/60169647520

Nak macam-macam info? Join channel Telegram keluargagader club