Memiliki anak ramai memang seronok, meriah pula tu dengan karenah dan telatah si kecil. Tetapi tak kurang juga buat ibu bapa pening kepala nak melayan.

Itulah situasi yang dialami oleh Datin Zizie Ezette yang meluahkan perasaan di laman instagramnya berkenaan telatah anak-anaknya.


Celik mata, mommy..nak tido pun cari mommy.
Semuanya mommy.
.
Kalau boleh nak klon diri ni ada 5 org utk setiap org anak utk bagi adil kpd yg lain2. .


.
Secara logic & rasionalnya, mmg susah nak adil dan sama rata. Tapi kita sebagai ibu kena cuba jugak buat yg terbaik utk semua anak2. .
.
Definitely not an easy task dan suatu tugas yg mencabar bagi seorang ibu. 😅☺️ #letsbereal

Bagi sesetengah selebriti lain pasti mengambil berat tentang aspek jenama mewah dalam kehidupan seharian terutama perihal penampilan baik diri sendiri mahupun keluarga.

Namun bagi Datin Zizie Izzette yang lebih mementingkan kesederhanaan dari segi  pemakaian.

Bahkan isteri kesayangan Datuk Bung Mokhtar ini tidak kisah sekiranya pakaian tersebut murah janji kena dengan citarasanya.

Apatah lagi dengan keadaan ekonomi yang tidak seberapa mereka sekeluarga perlu berjimat-cermat untuk perkara yang lebih penting seperti barang persekolahan anak-anaknya.

As u can always see, I love being matchy2 with my kids.
I take pride in dressing them well and make them look good.
.
Biarpun baju x mahal, xde brand sekalipun.
Janji nampak rapi & kemas.
.
Honestly, kalau saya nampak baju harga rm10 pun saya akan beli kalau baju tu cantik. 


Lagipun sayang, anak2 cepat membesar plus dgn ekonomi yg kurang baik, lebih baik berjimat utk persekolahan anak2 akan datang. .
.
Tanggungjawab dah besar & anak2 dah ramai.
.
Kena ukur baju di badan sendiri.
Jangan pula “biar papa, asal bergaya”.
Betul ke betul? 😅😂☺️

Sumber : Zizie Izette