Masih ingat tak, ketika bercinta dulu, senyuman manis membuatkan anda terterpesona.

Malah melalui dengan senyuman akan membuatkan emosi positif baik bagi diri kita atau orang lain. Bahkan akan memunculkan rasa bahagia untuk pasangan suami isteri.

Oleh itu dalam perkahwinan digalakkan sentiasa memberi senyuman kepada pasangan tanpa mengira masa.

Begitu juga dengan perkongsian ini. Nak tahu rahsia senyuman yang dikatakan romantik!
Ikuti selanjutnya.

Romantik Percuma Dengan 5 Senyuman.

IKLAN
Gambar sekadar hiasan

Jika mulut sukar untuk meluahkan, berikan senyum sahaja.
1. Bila si dia selesai berpakaian untuk ke luar, senyumlah. Itu tanda anda suka, anda sayang, anda memuji dia cantik atau segak tanpa berkata apa-apa. Hebat kan?
2. Bila isteri sedang atau sudah selesai masak, berikan dia senyuman tanda terima kasih dan anda menghargainya.
3. Sebelum meninggalkan pasangan. Sama ada mahu pergi kerja atau keluar ke kedai. Sebelum pintu rumah ditutup tu, lemparkan sahaja senyuman manis buat pasangan. Tinggalkan si dia dengan mood yang baik. Pasti dia tersenyum sendiri.
4. Bila pulang dari kerja, berikan senyuman yang menandakan anda bersyukur kerana telah pulang ke rumah dan anda telah meninggalkan kerja di tempat kerja. Setkan mood pulang anda itu di tahap yang baik.
5. Senyum secara rawak atau spontan kepada pasangan. Bila dia tidak memandang, berikan senyuman padanya, bercakaplah dalam hati, “hensemnya suami aku ni” atau “cantiknya isteri aku ni”. Biar dia perasan yang anda sedang tersenyum melihat dia. Kalau dia tanya kenapa, boleh jawab sebab dia hensem atau cantik, atau jawab je “takde pape”. Pasti best.
Mudah sahaja nak romantik ni. Jom mulakan dengan senyuman. Kongsikan penulisan ini supaya lebih ramai yang memberikan senyuman pada pasangan.

IKLAN

Sumber: Akhtar Syamir

Nak macam-macam info? Join channel Telegram keluargagader club