Ozlyn dan juga Johan merupakan antara pasangan selebriti yang sangat popular dan cara hidupnya turut jadi perhatian netizen. Cara sempoi keluarga ini menguruskan anak-anak dan rumahtangga menjadi inspirasi buat netizen.

Tidak di nafikan, mereka berdua ini hidup secara sederhana dengan kerap makan di rumah apabila isteri Johan, Ozlyn sering memasak hidangan keluarga.

Terbaru melalui postingnya, Ozlyn tetap memasak untuk keluarganya walaupun masalah ketiadaan air. Biarpun Johan tidak menggalakkannya memasak, Ozlyn tetap masak seperti biasa.

Lebih utamakan kebersihan menjadi faktor Ozlyn  memasak untuk ahli keluarga.

Ikuti perkongsiannya.

IKLAN

 

IKLAN

View this post on Instagram

Bila suami ko kata.. “syang, u xyah masak la.. kita beli.. air xde kan??kita pon baru balik.. rehat dulu la..”Baik kan hati suami.. fikirkan isteri dan juga air yg tgh xde skrg nih.. tp pemikiran seorang isteri dan juga seorang ibu berbeda… “ ish xpe pa.. air mineral ada jual u beli jek.. i penat sikit xpe asalkan kebersihan dan halal terjamin.. cer u bygkan brp kali i basuh lauk n bahan2 dgn air xde? Kena byk kali sb nak bersih.. dan cuba u bygkan kedai2 makan nak basuh lak brp kali masa air xde.. ?.. byk bukan?? I nak kita semua sihat.. walaupon lauk i hidangkan x bape nk sihat??.. yg pasti bersih.. aku bukan ckp semua kedai makan x bersih.. tp kadang tuan kedai pembersih tp pekerja lak x brp nak jaga kebersihn.. aku penah ada 3 buah kedai makan..so aku tau masa bila staff akan jaga kebersihan, yg mana staff pembersih, yg mane pengotor.. kuku tiap minggu aku check yek!!! Termasuk kuku kaki!!! Aku xyah ckp la.. mulut puaka all the time.. kedai mak aku kat the H pun.. aku sound jek adik badik.. kalau ada yg mata aku x berkenan.. so far dorg paham aku la.. dan dorg pon ada yg cerewet mcm aku jugak?.. so xnak bebel dah.. x sume pekerja pengotor dan x sume bos pembersih.. sama je.. kita melengkapi sesama kita.. mane salah kita tegur ok.. so menu aku ikan bilis petai, masak lemak kobis, daging goreng kunyit dan air mineral utk cucian ? tahniah familyhanania.. nasib bilik air ada air fuhhh

A post shared by Johan & Ozlynn (@jozlynnhanania) on

Pasangan yang saling melengkapi antara satu sama lain.