Keluarga kini berada di dalam aplikasi   
Keluarga kini berada di dalam aplikasi   
Home Puding Koktail Lemak Manis Berkrim Kegemaran Seisi Keluarga l Keluarga Kongsi

Puding Koktail Lemak Manis Berkrim Kegemaran Seisi Keluarga l Keluarga Kongsi

Min lupa nak cakap simpan dalam peti ais lepas letak sos tu. Tapi makan time baru keluar peti sejuk, pergghhh rasa dia sedap betul! Senang je nak buat puding koktail ni, hanya beberapa step je dah siap. Paling penting, kek tu tak payah susah-susah bake. Beli kat kedai sudah. Hehe.

RESEPI PUDING KOKTAIL

2 bekas Kek Pandan Swiss Roll
1 tin fruit cocktail
1 tin susu cair
2 sudu tepung custard
setengah cawan gula (boleh adjust ikut kemanisan yang anda nak)
sedikit air



Video Berkaitan