Majlis akikah anak pertama buat  pasangan selebriti, Shakilla Khoriri dan suaminya Fizi Ali yang menerima kehadiran cahaya mata pertama iaitu Ameena Sofia, yang kini berusia lima bulan diadakan dengan meriah baru-baru ini.

Majlis akikah  itu dimeriahkan lagi dengan hiasan pelamin untuk bayi yang diraikan.Shakilla Khoriri dan suaminya Fizi Ali serta anaknya sedondon manis pilihan warna di majlis itu.

Majlis akikah itu dimeriahkan lagi dengan kehadiran keluarga dan kenalan rapat pasangan itu.

Pasangan ini yang diijabkabulkan pada 18 Februari tahun lalu, cukup bertuah dengan kehadiran cahaya mata, Ameena Sofia, 5 bulan.

“Orang kata nak buat Majlis ni bukan lah mudah kalau takde benda penting macam tempat, makanan, baju dan yang lain2.

“Syukur. Walaupun dalam keadaan I yang agak busy sikit sekarang ni tetap nak juga buat Majlis Aqiqah Ameena.

IKLAN

Entah kenapa kalau tak buat tu rasa tak senang tidur malam. Kalau Majlis hari jadi tu tak buat rasa okay lagi lah. Tapi untuk Majlis Aqiqah ni entah kenapa.

IKLAN

“Apa pun i nak ucap terima kasih tak terhingga pada orang2 penting yang bantu i untuk jayakan Majlis Aqiqah Ameena.”

Jom lihat  foto sekitar majlis itu berlangsung:

Foto : Instagram Shakilla, Fizi, Ameena