Hati-hati apabila jumpa duit syiling persekitaran halaman rumah. Bimbang ia ada kaitan dengan khianat yang menggunakan ilmu sihir.

Siapa yang tidak bimbang jika nampak situasi pelik ini di rumah. Demi memastikan keselamatan keluarga, pastikan berhati-hati jika melalui keadaan itu.

Nak tahu sebabnya, ikuti lanjut perkongsian ini. Moga lebih berhati-hati.

Bismillah,
Aku pon tak paham apa orang nak buat khianat kat aku/family , yang aku tau kalau kumpul duit keliling rumah aku ni memang banyak , tiap kali buang mesti ada balik , yang mana cuba nak buat khianat tu insafla nak , aku ni bukanya meniaga juta2 , orang senang nak buat mcm mcm ,

Gambar 1 : dekat compressor aircond luar rumah


Gambar 2 : depan rumah dekat tempat ikan

Gambar 3 : dalam peti surat

Ini sebab jangan ambil 

Amaran. Jangan sesekali kutip duit syiling yang anda jumpa..

Syiling dihalaman rumah
Syiling didepan pintu rumah
Syiling disebelah kereta anda
Syiling yang tak tahu asal usulnya

Sbg contoh anda nk masuk kereta tiba² ada syiling diatas lantai sebelah kereta anda. Sedangkan semasa anda turun kerata syiling berkenaan tiada disitu.

IKLAN

Contoh yg kedua… Anda nak keluar rumah tiba² ternampak syiling dihadapan rumah… Jgn terus ambil ya.. Zaman skrg jika org nk sihir, berbagai² cara..

Akibat kianat dari pada sihir syiling yg di saluti tanah kubur…merana 1badan,bila.malam bedenyut2 bisa2 smpai menangis mnahan ksakitan…..berhati2lah bila anda tejumpa sihir speti ini..

Kena buat ini pendinding diri.

Jangan sesekali cuba sentuh. Sekiranya tiada keyakinan diri dan doa2.pdinding diri,sebaliknya sapulah dn teus buang….ambil 1jug air dan 3bji limau nipis,perahkan kdalam jug air,ambl segenggam garam ksar, larutkan bsma air dn perahan limau tadi,
kemudian.

Bacakan doa ini:
Pembatal sihir
Fa-lammâ ‘Alqaw Qâla Muusâ Mâ Ji’tum Bihis-Siḥr; ‘Inna-LLâha Sa-Yubţiluh; ‘In-Na-LLâha Lâ Yuṣ-Liḥu ‘Amalal-Mufsidiin ۝ Wayu-Ḥiqqu-LLâhul-Ḥaqqa Bi-Kalimâ-Tihii Wa Law Karihal-Mujri-Muun ۝ (Ayat 81 – 82) surah yunus

IKLAN

Kemudian siramkan di tempat tapak@kwasan yg trletaknya syiling yg di jumpai….insyAllah dgn izin Allah sihir trbatal….

Sumber: Are Fiq

*Nak macam-macam info? Klik channel Telegram KELUARGA  atau join keluargagader club