Baru baru ini, tular satu video yang  menunjukkan penyanyi Nubhan dan isterinya bersipa untuk menghadiri majlis Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH). Walaupun sudah berdandan cantik dengan baju penuh glamour, pasangan ini kemudiannya dilihat bersiap-siap untuk menunaikan solat.

Video yang dimuat naik oleh Nubhan itu menunjukkan pasangan ini sempat menunaikan solat secara berjemaah.

Ni masa #abp aritu…kebetulan nk kluar umah je dh masuk maghrib…so solat la dulu 🤣 biarla bekepuk2 pon…🤣🤣slamat smpat smpai,”demikian kapsyen yang dikongsikan oleh Nubhan di dalam instagramnya.

Dalam video yang berdurasi 37 saat itu juga mendapat lebih 280 ribu views serta lebih 160 ribu likers, kelihatan Nubhan sabar menunggu isterinya memakai telekung dan bersiap untuk solat. Usai mengambil tempat sebagai makmum, Nubhan sempat mengusik isteri kesayangannya.

Tak ketat ke, kejap lagi nak turun-turun,” usik Nubhan kepada isterinya sebelum mereka mendirikan solat berjemaah. Gelagat pasangan ini mendapat reaksi daripada netizen. Ada yang memuji akan pasangan ini.

IKLAN

Kepuk-kepuk pun baju, tetap kena tunaikan ye. Bagus Nubhan, jemaah dengan isteri. Sweet gitu. Boleh jadikan contoh untuk semua ❤Kredit @nubhan.ahamad #Keluargamag

Posted by Keluarga on Friday, 4 October 2019

Jadi suami soleh

IKLAN

shahril3628 Jadi lah suami yang soleh dan isteri soleha di binbing ke jalan ke syurga nanti, insyallah

khai_rosma Paham sgt.. @nubhan.ahamad Mcm nilah yg selalu kena buat setiap kali bln pose.Dah pakai cantik2 lps tu standby solat maghrib 😁😁

Semoga istiqamah

puteri_masyi Alhamdulillah,. Bagusnya suaministeri ni mg sentiasa didalam rahmat Allah💙

malemsihombing Maasya Allah, semoga istiqomah, semoga Allah memberi kemudahan urusan

hada_amira91 Lmbutnya dia ckp ngn bni dia..

nuhuzu Utamakan yg wajib dahulu .. Respek .. Semoga bahagia bersama insan yg tersayang

Sumber: IG nubhan.ahamad