Ketika ini, ke mana sahaja pergi atau buka sahaja laman sosial, benda yang trending adalah watak si Husna yang mengejar suami orang. Biarpun ia sekadar drama, namun ramai yang membenci dengan watak berkenaan.

Biarpun status yang di muat naik pelakon ini bukanlah mengenai watak berkenaan, tetapi ada juga kaitannya kerana  Datin Seri Umie Aida memberi keizinan sekiranya suaminya ingin berkahwin lagi.

Biarpun terkejut dengan tawaran tersebut, namun  Datuk Seri Kharudin Abu Hassan menganggap apa yang diperkatakan itu sebagai sesuatu yang merepek.


Pagi ni me bangun tido .. tetiba me cakap kat abg.. jgn buat perkara tak elok , kalau nak terus kahwin. Me izinkan. Terkejut beruk abg.. dia ckp me merepek ! ? me ckp me tahu me bukan isteri yg sempurna. Hmm.. entahlah .. kenapa & mengapa me bole ckp begitu. ??‍♀️ tapi YES .. me izinkan.. dan me nak abg tahu itu. Mood gerhana bulan kot.

Umie dan Khairuddin mendirikan rumah tangga pada Mac 2010. Pasangan ini masih belum menimang cahaya mata, namun Umie membesarkan dua anak angkat iaitu Mohd Daniel Firdaus dan Mohd Dzulhelmy.

Walaupun tidak tahu kenapa pelakon Dukun ini berkongsi status berkenaan, ada pengikutnya yang memberi reaksi serius tak kurang yang menganggap itu sekadar gurauan Umie. Namun, ada yang menasihatinya supaya bersabar.

Dalam banyak-banyak reaksi pada status berkenaan, komen dari Janna Nick telah menarik perhatian para netizen.

“Boleh la bermadu. Tunggu abang, adik datang,” tulis Janna

Begitu pun, mungkin ia sekadar gurauan Janna. Ada juga yang berkongsi turut mengalami situasi yang sama.

cikpuan_emyKak ummi ada bersama dato time dato susah sy rasa Dato takkan cari lain hehe.

masmaremma38Kadang timbul l juga perasaan gitu.saya rasa saya faham datin

IKLAN

itsareyien_46Dr dulu i rasa kak Umie ni baik , dr segi hati dan lemah lembut bila bercakap , cantik plak tu . I donno which part of you yg tak perfect . I doakan you bahagia dunia akhirat kak ❤️

hantu_kekacangJangan putus harap k. umi, tak ada pun wanita yang sempurna dalam dunia ni.. juga tak ada lelaki yang sempurna.. Cuma perlu terima seadanya dia…

nyizdInstinct of a wife..

muhammadrayyannaufal_05faham ap yg @umieaida9 mksudkn… sy pon xsempurna mcm ummi.. ??

fazlienafauziBaiknye mu sis @umieaida9????

IKLAN

bunga_mawar7878Sy sbgi pmpuan mrse apa yg kak umi rasa?smga kak umi cpat dpt zuriat..aminn

3dhiyaBaiknya k.ummie bg dato sri paduka din kawen lain….

sumatmiqY u sooo humble kak.. May Allah bless u n family always!

sherryviviey_I dont know why. Be strong ? manusia memang tak sempurna tapi manusia diberikan akal untuk berfikir dan menilai. Kenapa boleh diucap perkataan begitu. Kami semua taktau. Semoga kuat menghadapi cabaran.

Mungkin Umie tengah stres agaknya, sebab itu tiba-tiba muat naik status berkenaan. Apapun doakan yang terbaik buat suami isteri ini.

Sumber: umieaida9