Pandemik Covid-19 menyebabkan tiada lagi istilah bercuti baik di dalam mahupun di luar negara buat masa kini. Kini hanya mampu untuk throwback momen percutian sebelum pandemik ini berlaku bagi mengingatkan kembali saat-saat manis tersebut.

Tiada lagi istilah keluar makan bersama sekeluarga atau berjalan-jalan. Tetapi itu tdak bermakna kita tak boleh mencipta kenangan manis bersama keluarga.

Di rumah juga anda boleh berbuat demikian. Inilah yang dikongsikan pelawak dan juga penyampai radio Sinar.fm, Jep Sepahtu yang dilihat melayan anak-anak dan isterinya makan.

Keluarga bahagia ini berkelah bersama di hadapan laman rumah mereka. Perkongsian tersebut dimuat naik Sari Yanti menerusi laman instagramnya.

Berpicnic kami tadi 🥰. Alhamdulillah. This is love of my life ❤

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sari Yanti (@sariyanti)

 Selain gambar-gambar momen keluarga ini berkelah, Sari turut memuat naik video pendek yang merakam gelagat suaminya melayan anak-anak mereka makan sambil bergurau.

IKLAN

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sari Yanti (@sariyanti)

 Rata-rata warganet terhibur dengan Jep Sepahtu, tak kurang yang memuji pelawak ini  seorang suami dan ayah yang penuh dengan kasih sayang.

IKLAN

Suka Dengar Jep sebut Anak-anak abah

mazlindamohamedzain Suka dengar jep sebut anak2 abah.. terasa keikhlasan n kasih syg tu..
normahcookies Jep anda sgt baik melayan anak2 tu. Mereka akn menghargai kasih sayang yg anda bagi dlm kehidupan mereka. Muga Allah sentiasa melindunggi keluarga anda. Happy family till Jannah..Amiin Yarabbalalamin..
nor_ela_3Praktis makan😂😂😂😂 ceria bdk2 dpt abah hepi go lucky 
Tak pernah tak kelakar
mdm_nurul_hadawiyahAbah siap latihan sblm g osaka…..😂 xpnh x klaka la abah ni
cikpuanjasminI really love and adore this family.. Humble and lots of love ❤️
suraya_adnanMakan pun ada rehearsal 😍😍
Happy family
shaef_eifa_9129Dengar jep cakap practice dulu pon aku da boleh gelak.
cik_iliAlahai…lembut je anak2 sari. Senyum sentiasa. Abah tak pernah tak kelakar. Happy family. Simple and humble. Semoga keluarga kak sari bahagia hingga ke jannah❤
ummialinafwaaisyahBhgianya tgk family jep ngn sari😍😍😍👍👍👍🤲🤲 barakallahufiikum jami’an

Sumber: sariyanti

Nak macam-macam info? Join channel Telegram keluargagader club