Amalan makan sayur ni bagus untuk kesihatan badan. Namun kadang kala, ada sayur yang dibeli di kedai mudah layu. Maklumlah kadang tak sempat nak masak, jadi sayur yang dibeli mula lah layu.

Jangan buang sayur ni! Jika sayur dah nak rosak ada caranya nak bagi kembali nampak kembali segar.

Selain petua mengunakan garam atau air sejuk, boleh ikut cara ini sebagaimana perkongsian di TikTok menerusi akaun Muaketom.

Jom lihat perkongsiannya.

Segar macam beli di kedai!

Lihat video ni

 

 

@muaketomlemahhhh kan bila tengok sayur layu x segar♬ Gadis Dan Bunga – Rahimah Rahim

Rupanya ramai yang baru tahu

 

IKLAN

 

Sumber: @muaketom

*Nak macam-macam info? Klik channel Telegram KELUARGA  atau join keluargagader club

IKLAN
Mesti anda teringat kartun-kartun zaman dahulu? Siapa yang selalu terpacak depan TV mesti tahu banyak kartun. Jadi jom tonton berapa banyak agaknya yang adik-adik BK kita ni tahu pasal kartun popular tahun 90-an dan awal 2000.

Follow dan subscribe Youtube Channel @BintangKecilMy#BintangKecilMy #BintangKecil #KitakanJuara