Keluarga kini berada di dalam aplikasi   
Keluarga kini berada di dalam aplikasi   
Home Homemade Pizza Sardin, Menu Mudah Untuk Keluarga

Homemade Pizza Sardin, Menu Mudah Untuk Keluarga

Tak cukup bajet nak order pizza kat luar? Buat sendiri je kat rumah.. Lepas mengidam nak makan! Kali ni kami belanja resepi pizza sardin/tuna. Yang mana ada masak sardin tak habis tu, selain dari buat roti sardin, haa boleh la buat pizza ni. Senang je tau. bahan pun memang dah ada kat rumah. Jom cuba! ps: kalau tak ada roti paratha, roti buku pun boleh… Jangan lupa cuba ye



Video Berkaitan