Adik kesayangan rakyat Malaysia, Ainul Mardhiah dikejarkan ke hospital akibat jangkitan kuman.

Berita itu disampaikan oleh ibunya sendiri, Wan Nurul Erwani Zaidi menerusi perkongsian di laman Instagramnya hari ini.

Menurut ibu kepada dua cahaya mata itu, keadaan anak sulungnya sekarang agak kritikal dan tenat.

Bismillahirahmanirahim.

Ainul berada di PICU sekarang. Doktor ICU beritahu keadaan Ainul kali ni agak kritikal dan tenat. Satu badan penuh dengan wayar dah anak mama ni. Mama tak minta banyak. Mohon doakan anak kesayangan mama, Ainul Mardhiah ni jadi lagi kuat untuk lawan penyakit ni.

Ainul mula dengan muntah muntah dan cirit birit dalam masa sehari. Hari kedua mama tengok Ainul dah tak bermaya sangat. Sebab nampak lain sangat keadaan Ainul kali ni. Terus bawa ke Emergency. Doktor buat prosedur dan beritahu rupanya Ainul dah terlalu tenat sebab infection dah ada dekat semua tempat. Mama rasa gagal sebab tak beri perhatian pada Ainul.

Doakan ya semua😭

Ibu Ainul turut beri pesanan kepada orang ramai untuk sentiasa jaga kebersihan memandangkan masa kini terdapat pelbagai virus yang ada di luar sana.

Masa ni naik Ambulans ke Emergency. Ingat ya semua. Sekarang ni virus dah dekat mana-mana. Walaupun Ainul duduk rumah je, jaga kebersihan pun kalau nak jadi memang akan jadi. Virus ni jahat betul kacau anak mama sampai jadi macam ni.

IKLAN

Ainul tidur dulu ya sayang, nanti Ainul dah bangun kita main sama-sama lagi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nurul Erwani Zaidi (@_nrlerwani)

Meninjau di ruangan komen, rata-rata mendoakan kesembuhan buat permata rakyat Malaysia ini.

IKLAN

Sumber : Instagram Nurul Erwani Zaidi

Dapatkan Telaga Biru Pakej Kenal Jawi Kenal Al Quran Set dengan kos diskaun RM5, dengan menggunakan  kod KELGST5 di sini