Momen melihat anak-anak membesar depan mata menjadi detik yang terindah buat semua ibu bapa. Biarpun ada yang sibuk dengan kerjaya, namun anak-anak dan keluarga tetap menjadi keutamaan.

Kerana itu, setiap perkembangan dan apa yang anak-anak lakukan akan disimpan sebagai kenangan. Demikian juga dengan pelakon Saharul Ridzwan apabila berkongsi cerita mengenai aksi anak perempuannya yang kini sudah mula berdiri.

Suami kesayangan Deena Amir ini turut meminta warganet berkongsi pengalaman  waktu bilakah anak-anak sudah boleh berjalan.

IKLAN

Dah boleh berdiri ❤️. Ikut pengalaman korang, lepas berapa hari boleh jalan dah ni?

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SAHARUL RIDZWAN® (@saharulridzwan)

IKLAN

Tinjauan di ruangan komen, ada yang berkongsi pandangan tak kurang yang memuji kecomelan Fateema yang kini sudah mulai nak berjalan.

aziedzaara Beberapa hari lagi dh ok tu…encourage je trus…
frhnh_rhn Bolh tu seminggu dua bolh ni jln😍😍
zanalovegreen Seminggu sat lagi boleh da tu
mairamli22 OK 1st..brapa bln Fateema ni..geram la tengok, @saharulridzwan🤭
shrosniza80 2 minggu insyaallah
Comelnya Fateema. Dah pandai berdiri. ❤️❤️😍😍
nurulsyazana_mz X lama dah tu nk boleh berjalan. Ank sulung saya boleh jalan umur 9 bulan 2 minggu

Sumber: saharulridzwan

Nak macam-macam info? Join channel Telegram keluargagader club