Sejak seminggu lalu, digemparkan dengan berita yang mengejutkan satu Malaysia apabila adik Ainul mardhiah dikejarkan ke hospital dan dalam keadaan kritikal

Buat yang tertanya-tanya keadaan terkini, setakat ini keadaan adik Ainul Mardhiah (6 Ogos 2022)

Alhamdulillah, Ainul semakin baik. Dia dah sedar 100%. Bacaan darah dia hampir normal semuanya. Ventilator dah off, ubatan pun banyak dah diberhentikan. Cuma Kuman masih ada lagi dan perlu teruskan antibiotik. Sehingga bila, itu terpulang pada Doktor. Doktor lebih tahu. 

Asalkan Ainul sihat je. 

Hari ini Ainul kena tambah darah, terima kasih penderma-penderma darah. Orang seperti Ainul ni sangat perlukan darah tambahan, beruntung orang yang suka menderma darah ni.

Pahala anda sentiasa mengalir sebab telah berbuat ihsan sesama manusia.

Kalau tak ada yang ingin menderma darah, di mana lah hospital nak cari darah-darah untuk pesakit ni.

IKLAN

Semoga Allah swt lapangkan rezeki kalian dan dicukupkan semuanya.

Azam lepas ni kita derma darah ramai ramai ya. Nampak macam remeh temeh, tapi percaya lah besar pahalanya sebab dapat bantu orang yang memerlukan. 

Membantu dan memberi pertolongan tidak semestinya dengan wang ringgit.

IKLAN

Kongsian Ahmad Safiuddin

Alhamdulillah berkat doa kita semua adik Ainul semakin pulih dan sihat.. ramai sayangkan adik Ainul :’)

Teruskan lagi mendoakan kesejahteraan Adik Ainul Mardhiah kita sehigga sembuh sepenuhnya.