Gambar sekadar hiasan

Allahuakbar! Tak sangka. Pelik tapi benar. Dayus seorang suami apabila paksa isteri lakukan hubungan intim dengan lelaki lain!

Begitulah yang terjadi dalam institusi kekeluargaan ini. Masalah yang semakin runcing dalam masyarakat kita apabila maksiat dan haram itu perkara biasa. 

Begitulah yang diceritakan kepada seorang Perunding Psikologi Keluarga Dan Guaman Syarie  Suzana Ghazali yang mendedahkan mengenai kisah keluarga yang menyentuh hati apabila sanggup mengadaikan maruah isteri tanpa menghiraukan haram halal. 

Moga kisah ini menjadi iktibar buat kita supaya ambil peduli dalam hal ini supaya ia tidak menjadi ‘barah’ dalam keluarga dan masyarakat.

Apa yang pasti, jangan berdiam diri, sebaliknya jika berlaku kepada diri, rakan-rakan atau ahli keluarga lain segera bertindak supaya ia tidak berlarutan hingga menjejaskan keindahan sebuah keluarga sakinah. 

Artikel Berkaitan: “Don’t tell them. Show them.” Faizal Tahir Kongsi Didik Anak Solat. Kecil-Kecil Dah Pandai, Sejuk Perut Ibu Mengandung Kan!

IKLAN

Artikel Berkaitan: “Ajar Anak Disiplin Kena Konsisten.” Cara Johan & Ozlynn Didik Anak, Wajib Baca Al-Quran Lepas Solat Subuh!

 

Dapatkan My Qalam Elite Digital Perjuzuk Set dengan diskaun RM5 apabila anda menggunakan kod KELGST5 di sini 

IKLAN
Allahuakbar! Perunding Psikologi Dedah Suami Paksa Isteri Lakukan Hubungan Intim Dengan Lelaki Lain
Perunding Psikologi Keluarga Dan Guaman Syarie  Suzana Ghazali mendedahkan kisah benar supaya menjadi iktibar buat kita semua
Kisah benar lagi:
“Suami paksa saya lakukan seks dengan lelaki lain. Katanya dia akan lebih terangsang bila tengok saya buat seks dengan lelaki lain.
Saya mengaku pernah ikut cakap dia sekali tapi lepas tu dia ugut kawan saya tu untuk mintak duit. Sekarang ni dia mintak saya buat lagi….”

 

Allahuakbar! Perunding Psikologi Dedah Suami Paksa Isteri Lakukan Hubungan Intim Dengan Lelaki Lain
Gambar sekadar hiasan
Teringat aduan serupa sebelum ni, suami ‘paksa’ isteri lakukan yg sama. Katanya mula2 tu memang dia tak ikut tapi bila banyak2 kali ‘dipaksa’, dia pun ikut. Lepas kejadian tu, suami ugut si lelaki untuk berikan wang kat suami yg tak bekerja.
Soalan saya masa tu: “Suami awak tengok ke korang buat hubungan?”
Klien: “Tak…”
Saya: “Suami buat rakaman?”
Klien: “Tak de…suami tunggu je kat hotel tu…lepas dah selesai, kami mengaku je kat suami yang kami dah buat macam dia suruh…”
Saya: “Korang betul2 buat?”
Klien: “Ya…”
Saya: “Dah kalau dia tak tengok, tak de plak rakaman apa2, yg korang buat jugak benda haram tu, apa hal??”
Saya akui, kadang2 ada rasa nak ketuk ja sorang2. Benda mudah gitu pun takkan tak boleh nak pikir? Nak kena sediakan jampi mantera plak kut.
Moga kisah ini menjadi iktibar buat kita semua.
Sumber:  Suzana Ghazali

IKLAN

Nak macam-macam info? Klik channel Telegram KELUARGA  atau join keluargagader club

 

Allahuakbar! Perunding Psikologi Dedah Suami Paksa Isteri Lakukan Hubungan Intim Dengan Lelaki Lain