Bahang PKP mula terasa, terutama sekali bagi keluarga yang memiliki anak ramai. Karenah dan gelagat yang macam-macam membuatkan pening kepala ibu bapa nak handle.

Belum bab nak mengemas , timbul pula bab bergaduh. Pendek kata memang macam-macam ragam anak-anak. Tetapi sedikit sebanyak keriuhan itu menceriakan keluarga.

Itulah situasi yang dikongsikan oleh isteri kesayangan Dato Sri Aliff Syukri. Dalam perkongsiannya di laman instagram, Datin Sri Shahida memuat naik satu video berkenaan karenah anak-anaknya yang diminta mengemas rumah.

Penat jadi mando😅..nak kemas pun gaduh!!

bahang PKP bermula dah…..mcm biasa tahun lepas raudhah baru lahir tak pandai apa2 lagi….jadi sekarang dia dah pandai mcm2 bertambah sepah la rumah.

Kita kemas dia sepah

IKLAN

Memang jadi mando je lah mak2 ni bila duk rumah..kita kemas dia sepah….lama2 naik angin juga kenalah kemas sendiri…

IKLAN

Dalam perkongsian tersebut, ramai yang memuji cara Datin Shahida mendidik anak-anaknya terutama sekali dalam membuat kerja rumah.

Momen yang akan dikenang kelak
batubarachairina Anak anak yang baik ye… Comel comel… Bijak bijak semua, Mama marah marah sayang aje tu.. Kalau saya happy aja tengok anak anak yang ramai macam tu.. Takde lah sepi dan bosan aje di rumah.. Saya sampai tengok berulang ulang video ni, Terhibur tengok video gelagat budak budak yang comel dan bijak ni.. 😄🙌 
pocahontas_nmz Anak2 terdidik dgn baik. Syabas, Datin. Alhamdulillah, Ameena juga dibesarkan dalam suasana yg penuh dgn kasih sayang dan sempurna. Berulang kali saya tgk video ni ❤️❤️❤️
mama_eitaMomen yang akan dikenang bila saat anak2 dah besar….bila kita dah tua2 nnti, semua anak2 dah khawin dan ada kehidupan sendiri pasti sunyi, kita akan kenang balik memori anak2 kecil… Ni lah saya, bila anak2 dah besar khawin, sunyi hati ni… Hahahhaa terlebih pulak saya ni
Seronok tengok anak-anak rajin dan dengar kata
farychunggSeronok anak ramai masa kecik2 mmg penat sikit.mulut kita pn becok je mcm murai.tapi bila semua dh besar kita rindu moment2 mcm ni.terasa sunyi je rumah bila ada yg balik kolej,balik asrama.saya ibu anak 5 melalui dh semua ni
fatimahadam6254Seronok tgk anak2 datin rajin n mdgr kata
mayeamohBagus cara Datin didik anak2..tak manjakan sgt.
juvita_zahmariahBagus didik ankank cm tu. Bila dh dewasa mereka dh tahu nk buat kerje kemas masak melipat baju berdikary. Alhamdulillah ajaran terbaek beadap.

Sumber: shahidadherbs

Nak macam-macam info? Join channel Telegram keluargagader club