Pernah tak makan rambutan yang dibuat jeruk? Macam menarik bunyinya kan. Memandangkan sekarang ini musim buah dan rambutan juga tidak ketinggalan sana-sini dijual, apa kata kita cuba buat jeruk rambutan asam boi.

Kecur liur walaupun baru sebut sahaja. Ok admin kongsikan resipi dari Dewi Fairuz Ruhaiza Kamarudin. Selamat mencuba!

Ohhh…. Musim Rambutan pulak kannnn???
Dari terjatuh busuk, baik ambil buat rambutan asam boi.

Kupas👉Buang Biji👉Letak Asam Boi Cili 👉Masuk peti ais.

Kupas
masukkan asam boi
Siap

Tgh2 musim panas ni kan…. sedappppnye… 😊😊😊 Sape pernah buat???? 🙋🙋🙋


Nak macam-macam info? Join channel Telegram keluargagader club

IKLAN

IKLAN

Sedar tak sedar, bulan depan dah masuk bulan Ogos tau, bulan Kemerdekaan Malaysia!

Sebagai rakyat yang cintakan tanah air, mesti anda ada cara tersendiri nak eskpresikan rasa cinta dan bangga menjadi Anak Malaysia kan? Betul tak?!

Ehhh jangan cakap kat sini, simpan idea anda tu dan hantarkan kepada kami dengan menyertai Virtual Himpunan Saya Anak Malaysia!

Nak tahu caranya? Senang je! Layari je laman web  https://toko.ideaktiv.com/product/virtual-himpunan-saya-anak-malaysia/ , baca syarat kelayakan dan jangan lupa untuk berdaftar di sana ya! Sebarang soalan boleh ajukan di nombor yang tertera di poster