Kadang kala, jika hari-hari masak tentu ketandusan nak masak apa hari ini. Bagi mak-mak yang bekerjaya, tentu mencari resipi yang mudah dan cepat.

Apa kata cuba resipi Ayam masak halia, memang senang je. Rasa pun macam ala di kedai. Gerenti licin.

Isi ayam  tak laku tapi bila masak gini licin habis makan anak beranak  nak resepi ayamhalia macam biasa tgk dkt setiap pic yer

Cara penyediaan

Bahan-bahan:

bahan untuk memasak..dlm botol tu bkn mayonis yer tp tepung jagung.

Isi Ayam Jika Tak Laku, Masak Resipi Ayam Halia Gerenti Licin. Lauk Paling Simple Tapi Sedap.

IKLAN

pns minyak tumis bwg putih dah garing masuk cili bwg n halia dah layu skit.

Isi Ayam Jika Tak Laku, Masak Resipi Ayam Halia Gerenti Licin. Lauk Paling Simple Tapi Sedap.

masuk ayam kacau2 bg rata.

Isi Ayam Jika Tak Laku, Masak Resipi Ayam Halia Gerenti Licin. Lauk Paling Simple Tapi Sedap.

masuk air dan masuk serbuk lada hitam..

IKLAN

Isi Ayam Jika Tak Laku, Masak Resipi Ayam Halia Gerenti Licin. Lauk Paling Simple Tapi Sedap.

masuk sos tiram

Isi Ayam Jika Tak Laku, Masak Resipi Ayam Halia Gerenti Licin. Lauk Paling Simple Tapi Sedap.

buh air biar mendidih rasakan garam..dah secukup rasa semua masuk bancuhan air tepung jagung..ikut pekat mana kita nak..

IKLAN

Isi Ayam Jika Tak Laku, Masak Resipi Ayam Halia Gerenti Licin. Lauk Paling Simple Tapi Sedap.

last masuk daun bwg hiris td siap masak sedia dihidang.

Isi Ayam Jika Tak Laku, Masak Resipi Ayam Halia Gerenti Licin. Lauk Paling Simple Tapi Sedap.

klu mkn dkt foodcourt mcm ni dh rm8 ke ats harganya..ayam ada la 4,5hiris yg halus..bila masak sendiri puas mkn..selamat mencuba semua..

Isi Ayam Jika Tak Laku, Masak Resipi Ayam Halia Gerenti Licin. Lauk Paling Simple Tapi Sedap.

Sumber: Fdlah Ila