Kadang kala, jika hari-hari masak tentu ketandusan nak masak apa hari ini. Bagi mak-mak yang bekerjaya, tentu mencari resipi yang mudah dan cepat.

Apa kata cuba resipi Ayam masak halia, memang senang je. Rasa pun macam ala di kedai. Gerenti licin.

Isi ayam  tak laku tapi bila masak gini licin habis makan anak beranak  nak resepi ayamhalia macam biasa tgk dkt setiap pic yer

Cara penyediaan

Bahan-bahan:

bahan untuk memasak..dlm botol tu bkn mayonis yer tp tepung jagung.

pns minyak tumis bwg putih dah garing masuk cili bwg n halia dah layu skit.

masuk ayam kacau2 bg rata.

masuk air dan masuk serbuk lada hitam..

IKLAN

masuk sos tiram

buh air biar mendidih rasakan garam..dah secukup rasa semua masuk bancuhan air tepung jagung..ikut pekat mana kita nak..

IKLAN

last masuk daun bwg hiris td siap masak sedia dihidang.

klu mkn dkt foodcourt mcm ni dh rm8 ke ats harganya..ayam ada la 4,5hiris yg halus..bila masak sendiri puas mkn..selamat mencuba semua..

Sumber: Fdlah Ila