Penampilan baharu Fazura  sekali lagi menarik perhatian ramai apabila kerap mengenakan hijab dalam setiap gambar yang dimuat naik menerusi media sosial.

Akhirnya persoalan orang ramai terjawab apabila suami kepada aktres itu iaitu pelakon Fattah Amin mengesahkan bahawa isterinya kini sudah berhijab sepenuhnya.

Menurut Fattah atau nama sebenarna Abdul Fattah Mohd Amin,31, dia bersyukur doa untuk melihat isterinya berubah ke arah menjadi muslimah lebih baik termakbul.

“Sebagai seorang suami saya rasa bersyukur kerana itu apa yang saya doakan selama ini.

“Alhamdulillah, Fazura pun dah bertudung sekarang ni,” ujarnya lagi.

Berkongsi perkembangan anak perempuannya Nur Fatima Aisya, jelas Fattah sebagi ibu bapa yang masih muda dan belum banyak pemngalaman, jadi setiap kali anak meragam, mereka  tidak senang duduk dan bimbang. Lebih-lebih lagi, jika terdengar bayi itu menangis.

Malah, jelas Fattah dalam situasi sekarang tidak membolehkan mereka membawa keluar Fatima berjalan-jalan. Namun, Fattah berharap akan membawa anaknya itu melawat zoo apabila pandemik ini berakhir.

“Saya teringin nak bawa dia ke zoo kerana sekarang ni saya hanya bacakan buku tentang haiwan kepada Fatima.

“Rasa kesian apabila dia sendiri tak dapat tengok dan kenal haiwan-haiwan tersebut secara langsung dan hanya melihat mereka melalui televisyen,” ujarnya.

Sementara itu, dalam perkongsian menerusi laman instagramnya, Fazura memuat naik bait-bait kata mengharapkan tiada pihak yang mensensasikan soal ibadah, hijab dan hijrah. Tanpa menujukan kepada sesiapa atau berkaitan soalnya berhijab kini, perkongsian Fazura mendapat perhatian ramai.

Rata-rata mengucapkan tahniah atas perhijrahannya dan memberikan kata-kata positif dan mendoakan yang terbaik buat ibu Fatima yang kian berseri dan manis bertudung.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nur Fazura (@missfazura)

IKLAN

Sumber: Mstar online & missfazura


Nak macam-macam info? Join channel Telegram keluargagader club

IKLAN

Sedar tak sedar, bulan depan dah masuk bulan Ogos tau, bulan Kemerdekaan Malaysia!

Sebagai rakyat yang cintakan tanah air, mesti anda ada cara tersendiri nak eskpresikan rasa cinta dan bangga menjadi Anak Malaysia kan? Betul tak?!

Ehhh jangan cakap kat sini, simpan idea anda tu dan hantarkan kepada kami dengan menyertai Virtual Himpunan Saya Anak Malaysia!

Nak tahu caranya? Senang je! Layari je laman web  https://toko.ideaktiv.com/product/virtual-himpunan-saya-anak-malaysia/ , baca syarat kelayakan dan jangan lupa untuk berdaftar di sana ya! Sebarang soalan boleh ajukan di nombor yang tertera di poster