Andai sering sakit-sakit kepala dan runsing  dengan berat badan yang bagai dipam-pam, dan masih tercari-cari petua yang sesuai untuk diamalkan.

Oleh itu, mungkin perkongsian daripada Sahiza Mohd ini boleh dijadikan panduan.

Nak tahu lanjut ini perkongsiannya.


Saja nak share hasil amal minum air ASAM KEPING sebab selalu sakit kepala sebab doktor kata aku ada darah tinggi, migrin, resdung tapi tak sangka setelah 2 minggu tak ada dah sakit kepala tuh pastu amalan setiap pagi berat badan pun makin turun.

Jadi makin slim dan perut kempis dari berat 65 kini 60 kg mana tidakmya habis lemak lemak perut keluar tapi bukanlah cirit ye .

IKLAN

So bagi yang nak kurus tu boleh amal benda ni.

Patut ah orang dulu dulu selalu amal benda ni sebab bagus untuk yang kerja bawah matahari tak rasa panas kepala. Yang perut buncit akan jadi kempis badan pun rasa segar je.

IKLAN

Cara dia mudah je rendam 1/2 keping asam gelugur/keping dengan air panas sebelum tidur malam.

Bangun pagi minum air rendaman ni sebelum makan pagi.

Sumber : Sahiza Mohd