Erma Fatima baru-baru ini berkongsi momen majlis persandingan anak sulungnya Syamil Ikhwan.

Menurut pengarah  dan pelakon terkenal, majlis tersebut tertangguh sejak tahun lalu. Bukan itu sahaja, Syamil dan pasangannya juga dikhabarkan bakal menimang cahayamata sulung mereka tidak lama lagi.

Sebagai ibu tiada yang lebih membahagiakan Erma Fatima apabila diberi peluang untuk menyempurnakan tugasnya sebagai ibu. “Alhamdulillah..Terima Kasih Allah kerana kau kurniakan aku kekuatan utk mengadap kesibukan ini. Bulan yg menyesakkan dgn tugas aku utk menghadapi majlis nikah anak aku yg ke 2..majlis sanding anak pertama..nikah masa PKP tahun lps..ni baru dapat sanding..kesian dia..sampai dah ngandung..ha..ha..ha..nak siapkan skrip 30 episod..nk start shooting..makcun mart..warehouse..bertubi tubi..

Bahkan, dia berjaya menyiapkan semua dulang hantaran sendiri, hasil kreativiti dan kerja tangan Erma nyata tidak mengecewakan. Cantik dan nampak kemas.

“TAPI sebagai ibu..walaupun tk secantik mana kerjatangan aku tetapi aku pastikan aku sendiri yg menyulam semua hantaran utk menantu2 aku. Syukur dlm kesibukan aku berjaya buat semuanya sendiri tanpa bantuan siapa pun. Bangga giler ok.

“Moga majlis yg simple ini akn meninggalkn kenangan manis buat mereka. Amin.

Biarpun nampak simple namun bukan biasa-biasa, bahkan lain daripada yang lain setiap hantaran yang diberikan untuk menantunya ini.

Bak kata warganet, cukup lengkap dan tidak perlu pening kepala nak masuk untuk masuk ke rumah baru nanti. Bijak dan eksklusif setiap barangan hantarannya.

Itulah naluri seorang ibu,  inginkan yang terbaik hanya untuk anak-anak dan menantu tersayang, itulah kehebatan seorang ibu.

Sumber: ermafatima

IKLAN

ARTIKEL MENARIK: “Like Father Like Daughter. Mata & Senyum Tu Seiras Betul.” Wajah Anak Perempuan Copy Paste Arwah Hani Mohsin Raih Perhatian!

ARTIKEL POPULAR: “Dia Takkan Ganggu Anda Lagi.” Jiran Kurang Senang Anak Autisme Bising, Keluarga Adam Akur Kontrak Rumah Sewa Tak Diperbaharui!

“Percutian Singkat Tapi Bermakna, Peluk Cium Anak Sendiri.” 2 Biji Kek Jadi Perhatian, Ibu Dr Amalina Syukur Kejutan Menjadi!

BACA INI JUGA : “Patut Berseri Lain Macam, Tahniah Bonda. Allah Atur Elok.” Nampak Pregnancy Test, Warganet Teka Intan Saleh Hamil!

IKLAN

Nak macam-macam info? Klik channel Telegram KELUARGA  dan join keluargagader club

Follow dan subscribe Youtube Channel @BintangKecilMy
#BintangKecilMy #BintangKecil #KitakanJuara