Bila badan penat, muka pun nampak lesu dan tak berseri.

Suami tengok pun isteri pun macam ala ‘hantu kak limah!’. Maklumlah, bila dah letih mood nak bersiap di rumah pun malas. Bukan tu aje,  segala urusan rumah jadi tertangguh. Rasa nak baring je. Maklumlah badan rasa tak segar dan berat je.

Menerusi perkongsian puan Lily Rose, beliau kongsi petua air herba untuk segarkan badan. Amalkan setiap hari sebelum tidur secara konsisten.

Ikuti perkongsianya.

 

Tunggu suam, perah lemon n minum. Alhamdulillah, baru beberapa hari minum badan rasa segar dan ringan.

Khasiat lain antaranya :
-mencantikkan kulit
-membuang lemak
-melancarkan perjalanan darah
-baik utk sistem penghadaman dan byk lg.

BAHAN-BAHAN :

Halba 1 sudu
Halia 2 inci
Serai 2 batang
Lemon 2 hiris

IKLAN

CARA-CARA :

Rebus halba, halia, serai dgn 3cwn air sehingga mendidih.
Tunggu suam baru perah lemon.

TIPS :

IKLAN

Untuk kesan yg optimum rebus halba sehingga pecah biji. Lagi kuning warna air lg bagus.

Saya amalkan sehari segelas sebelum tidur.
Nak sihat dan cantik kena konsisten.

Selamat mencuba.

Sumber: Lily Rose 

Nak macam-macam info? Join channel Telegram keluargagader club