Biasanya kalau badan berangin tentu kita akan rasa tidak selesa dan sering juga menyebabkam perut terasa sebu.
Berkongsi petua yang diamalkan oleh pasangan suami isteri, menarik untul dicuba. Menurutnya bukan sahaja badan terasa lebih ringan malah boleh juga kempiskan perut.

Nak tahu bagaimana caranya, ini perkongsiannya.

PETUA KEMPIS KAN PERUT

Buang angin dalam badan juga melancarkan peredaran darah. Bagus untuk Ibu – Ibu lepas pantang jugak, hanya mengunakan bahan yang ada di dapur kita.

FB_IMG_1575473975774.

Taraaaa. Yang dah siap dalam bekas tu kami suami Isteri dah ngap sorang 2 biji. Yang lebih ni boleh simpan buat stock.
Habis buat lagi tau. Nak cantik kena rajin heeee heee

Oleh kerana cik Ana buat malam jadi untuk kering kan cik Ana sangai kejap.Kalau siang boleh jemur sekejap ye

FB_IMG_1575473973597.

IKLAN

Pesanan ikhlas dari cik Ana
Masa basuh bahan-bahan ni Selawat 3x ya.

FB_IMG_1575473962649.

IKLAN

Masa makan pun jangan lupa mintak pada Allah yang baik-baik untuk kesihatan kita. Rasa sedap dan wangi.
Suami cik Ana kunyah gitu je macam makan kacang lepas tu siap kan kubu perang, takut kena srangan boom nukler.

sumber : Rozzana Junid