Kalau namanya Dato’ Seri Aliff Syukri, buat apapun pasti mengundang kelucuan pada warganet. Terbaru, pengusaha produk terkenal ini memuat naik gambar sedang menyapu cat dilaman rumahnya.

Menurut suami kesayangan datin Seri Shahida ini , dia bersama pembantunya menyiapkan kerja mengecat yang mengambil masa lebih kurang empat hari. Menurutnya, sengaja kerja-kerja mengecat tersebut dilakukan sendiri tanpa mengupah kontraktor kerana mahu berjimat.

“Lawa tak?? Dah baru siap.. Pejam celik2 dah nak masuk 3tahun rumah ni siap.. Lantai pun warna semakin pudar hari ini saya check sndiri sahaja lantai sebab nak berjimat maklumlah musim PKP ini kalau bayar Contractor mereka mahal.

“Saya buat sahaja 4 hari 3 malam saya mengecat dengan dino dAn maid sy.. alhamdulillah siap.’tulis Aliff Syukri di laman instagramnya.

IKLAN

IKLAN

Perkongsian tersebut mendapat reaksi ramai, rata-rata memuji pengasas produk terkenal ini dan mengatakan ruang laman kediaman tersebut nampak ceria.

puanrozaa Barulah namanya rumah berwarna warni ahaks, rumah warna kelabu, cat depan merah, cantik juga tu, tambah pula dengan tumbuhan kehijauan tepi2 tu, ceria sungguh. 👍🏻😍
bisnesqueen Nampak ceria yaaa..
sysufiygcomel Cantik good job..jimat duit
sheerospanksNanti cat pudar, makin lawa lah warna tu. Terbaik dato! 👍
ramlah_othmanKan cantik barulah nampak kontra beigh color ngan oren2 coklat
Begitupun, respond yang diberikan oleh ibu kepada Aliff Syukri membuatkan ramai terhibur. Tak kurang yang turut bersetuju dengan pandangan tersebut.
bondarozitaibrahimTak lawa nampak murah – apa lah nk jimat car oren 🔥🔥🔥😛😭 tak seni langsung
efaaryfahafizuddinazfar@bondarozitaibrahim hahah kuat menyakat laa bonda ni🤣 kang ada nti yg cat semula x pasal2 hahaahha
as_touch@bondarozitaibrahim baru nak cakap benda yg sama..tp bonda dah cakap plak..warna nya x sesuai langsung dgn rumah.. nampak sgt2 murah…
julieniyatp btl pdpt bonda mcm x match dgn rumah
hafifi_norasham@bondarozitaibrahim jgn smpai kete vellfire bonda dato bg die cat oren jgk bonda..tgok mcm byk cat lebih tu haha😂😂

Sumber: aliffsyukriterlajaklaris

Nak macam-macam info? Join channel Telegram keluargagader club