Untung ibu bernama Ozlynn Wati ni. Walaupun anak-anaknya masih kecil, namun demi nak beri surprise sempena hari jadinya, anak-anaknya sanggup mencari duit poket sendiri.

Dua orang anaknya, Ariq dan Sodiq  dikatakan bekerja dengan menjadi pembantu kepada suaminya, Johan Raja Lawak untuk mendapatkan upah. Hasil upah tersebut digunakan untuk membeli hadiah hari jadi untuk ibu mereka,  Ozlynn.

Nak taip pon sedih.. bkn sb apa.. terharu..  ariq dgn abg sodiq kerja jadi p.a papa n mummy ya semata2 nak kumpul duit beli present mama??.. sama jugak dgn mak.. comel sgt buat surprise n masakkan makanan kegemaran aku.. ya Allah sungguh bertuah aku dikelilingi org yg tersyg dan baik2 belaka,” ujar Ozlynn di dalam kapsyennya.

Bagusnya anak-anak Ozlynn dan Johan ni, kecil-kecil sudah pandai berdikari dan cari duit sendiri.

View this post on Instagram

Nak taip pon sedih.. bkn sb apa.. terharu.. abg ariq dgn abg sodiq kerja jadi p.a papa n mummy ya semata2 nak kumpul duit beli present mama??.. sama jugak dgn mak.. comel sgt buat surprise n masakkan makanan kegemaran aku.. ya Allah sungguh bertuah aku dikelilingi org yg tersyg dan baik2 belaka.. aku bersyukur padamu ya Allah.. kau lindungilah mereka dunia akhirat pada seluruh keluargaku, sahabat ku, mereka yg selalu mendoakan utk keluarga ku dan juga mereka yg sedang membaca nukilan dr hatiku ini ya Allah… aameen.. sesungguhnya mereka ini adalah harta akhiratku.. ?❤️ terima kasih yg msg wish, x lupa yg dm, dan komen wish besday .. ada yg x sempat reply lg.. mekasih ye semua.. happy besday jugak utk sesape yg sambut bulan september?

A post shared by Johan & Ozlynn (@jozlynnhanania) on

Malah, ramai pengikut di laman instagram tersebut melahirkan kekaguman dan mengucapkan tahniah kepada pasangan ini.

feerazaE eh beseday kte sma Lah. Semoga sgala urusan dunia akhirat dprmudhkn oleh Allah… Semoga murh rezeki n bhgia selalu fmly @jozlynnhanania

tutymadelinAbg ariq sebijik mama dia. Yg lain byk gen papa dorang. Anyway belated birthday jozlyn @jozlynnhanania. Smg bahagia bersama suami & anak2 till jannah ?

IKLAN

erbiey_khooKita sama sis blm sept hope sis bejaya dunia dn ahkirat semoga pjang umur dn bhgian dgn anak² dn somi tersyg..amin

diqnor87Sanah helwah kak @jozlynnhanania .smoga sentiasa dlm rahmat ksh sygNya.
“Org yg baik akan dikelilingi dgn org yg baik2”?

IKLAN

neesa201si abang tu copy paste muka mummy sangattt. hehe happy birthday mummy

ainul.azuraHappy birthday sis… Seronok tgk sis didik ank2,semoga mereka menjd penyejuk dimata penawar dihati bt ibu dan ayah…

Sumber: IG jozlynnhanania