Buat peminat yang mengikuti perkembangan selebriti dan penyampai radio, Siti Elizad Mohamad Sharifuddin sudah tentu mengetahui tentang usaha yang dilakukan olehnya demi untuk mendapatkan zuriat.

Namun apakan daya hingga kini masih belum direzekikan meskipun sebelum ini pernah berjaya mengandung melalui kaedah IVF untuk beberapa minggu, namun Allah lebih sayangkan bayi tersebut.

Buat follower Keluarga, sila guna kod promo KELGSP5 untuk pembelian British Polo Yuna Handbag Set dengan harga lebih murah hanya di GO SHOP 

 

Baru-baru ini, menerusi sebuah video yang dimuat naik oleh @Sinar di aplikasi TikTok, kelihatan selebriti itu sedang mengagihkan air minuman Bubblebee secara percuma kepada murid Sekolah Kebangsaan Putrajaya Presint 8(3).

“Nampak Happy Sangat Jumpa Budak…”- Warganet Doakan Siti Elizad Dikurniakan Zuriat!

Sifat Keibuan Terpancar

Bagaimanapun, apa yang menarik perhatian netizen adalah cara layanan yang mesra diberikan oleh penyampai radio yang berusia 38 tahun itu kepada murid-murid berkenaan.

IKLAN

Ujar mereka, sifat keibuan dalam diri Elizad jelas terpancar dengan tidak henti-henti memberikan beberapa nasihat kepada murid-murid tersebut sambil melemparkan senyuman manis.

“Belajar bersungguh-sungguh..”

“Baca Bismillah tau sebelum minum..”

“Minum kena habiskan tau…”

IKLAN

Itu antara yang terakam ketika memberikan minuman kepada  nak-anak yang berbaris untuk mendapatkan air minuman tersebut.

Semoga Elizad dikurniakan zuriat -Netizen

Dalam pada itu, rata-rata netizen mendoakan agar urusan Elizad untuk mendapatkan cahaya mata dipermudahkan dan tidak kurang juga memuji

“suka tgk elizad..sy doakn one day elizad akan dikurniakn zuriat amin5..sabar bnyk doa insyalh Allah kn bg🥰“, komen salah seorang peminatnya.

Komen yang lain pula, “nampak sgt elizad happy jmp bdk2 🥰”

“suka tengok elizad comeyyy n nampak seronok ngan bebudak,” tulis yang lain pula.

IKLAN

“🥰keibuan sgt ezat ni…pandai dia layan bebudok kalu awok la bertempik budok2 tu…bang roy pun keibuan jugak,” komen yang lain pula.

Sumber : @sinar_my

Nak macam-macam info? Sila subscribe channel Telegram KELUARGA  dan join keluargagader club

“Nampak Happy Sangat Jumpa Budak…”- Warganet Doakan Siti Elizad Dikurniakan Zuriat!