Siapa yang tidak gembira apabila diri dah sahkan hamil setelah sekian lama menunggu. Begitu juga dengan pelakon dan pengacara, Ain Edruce yang disahkan hamil pada penghujung tahun lalu.

Biarpun sedang hamil, Ain tetap dengan gelagat lucunya termasuk suka menyakat suaminya, Amirul Hafiz Mustaffa.

Namun kali ini berbeza pula, menerusi satu posting baharu  yang dilakukan oleh suami Ain Edruce menerusi laman sosial Instagram telah menarik perhatian ramai warganet.

Sekeping gambar bersama isteri dengan caption ringkas, “Okay i dah post dah.”  telah membuatkan para warganet terhibur.

Dalam nada gurauan, Ain Edruce membalas komen dengan mengatakan cara itu membuatkan peminatnya tahu dia memaksa suaminya muat naik gambar di Instagram milik suaminya.

“Caption jahat! Hahaha dah semua orang tahu saya paksa awak post,” – Ain Edruce.

Dalam pada itu, menerusi Instagram Ain Edruce, telah berkongsi beberapa keping gambar bersama suami untuk mengabadikan momen indah ketika hamil.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by NURULAIN BT EDRUCE (@ainedruce)

IKLAN

LELAKI MEMANG MACAM TU TAPI SAYANG SANGAT.

Menjengah dibahagian komen rata-rata netizen terhibur dengan cara suaminya dan mengakui lelaki yang bersikap begitu seorang yang setia dan penyayang.

“Alaa laki nih kadang cakap je.. Dalam hati bkn main sayang kauu.

IKLAN

“ni mesti kak Ain yang suruh post nampak sgt caption tu.

“hahahhahha itu biasa. Ada masa kita kena paksa suami kita post gambaa kita kalau tak ig nya sunyi sepi hahahah.

“saya faham perasaan kak ain..husbnd sy pun mcm tu kadang2…payah nk post gbr kita.

Sumber: Instagram ainedruce & amirul_hafizz

Nak macam-macam info? Join channel Telegram keluargagader club