Pasangan sama cantik sama padan ini sememangnya sentisa menjadi tumpuan netizen. Sebelum ini si suami Aeril Zafril menghadiahkan isterinya, Wawa Zainal dengan sebuah kereta. Semalam si isteri pula buat kejutan dengan menghadiahkan kereta Toyota Vellfire kepada suami kesayangannya itu.

Menurut Wawa dalam catatannya di laman istagram, hadiah tersebut adalah sebagai membalas  jasa suaminya yang pernah berbuat kejutan yang sama kepadanya sebelum ini.

Wawa memilih kereta rona yang sama seperti yang dipilih suami untuknya sebelum in. menurut Wawa, suaminya itu sebenarnya mengidamkan kereta sport.

“balas jasa suami beli kan i keta haritu .alhamdulillah ya Allah syukur atas kurniaan rezeki. “

“Walaupun aeril sedih sikit sbb sbnr nya dia nak kereta sport? next year ye syg?tahun ni tahun yg sgt bermakna buat kami. sikit2 impian Allah makbulkan . benarlah kata org rezeki itu tak pernah lambat tak pernah cepat & tak pernah salah alamat. Thank U Allah.

IKLAN

airilraimimakeupartistAlhamdulillah… murah rezeki both of u… rezeki family and anak2

noormaziantyWaaahhh cantikk sangatt kereta tu..kami doakn wawa berdua kekal till ke jannah..Aamiin

IKLAN

zara_zararizTu pun dh memadai dh .. moge rezeki kak @ wawa zainal dan @ aeril zafril melimpah ruah ..Aamiin

weeira_adwaiqaalhamdulillah tak sport takpe..asal dpt bawak anak istri jln2 ok lah tu.. tahniah both of u smoga kekal berkasih syg hingga jannah aamiin3

iraayusofAlhamdulillah. Sweet n happy family. Suka tgok wawa’s family. Happy je ?

Sumber: IG w4w4_zainal