Momen paling indah bagi setiap wanita yang berkahwin adalah apabila diri disahkan mengandung, lengkap sudah fitrah sebagai seorang wanita apabila mengandung dan melahirkan anak.

Namun ada antara wanita yang diuji dengan ketiadaan anak. Biar sudah sehabis daya berusaha, tetapi Dia masih belum mahu mengurniakan rezeki yang satu itu.

Begitu pun, jangan berputus asa, teruskan berusaha dan pasti suatu hari nanti Tuhan akan mendengar doa anda.

Perkongsian isteri kesayangan Dato’ Seri Aliff Syukri baru-baru ini cukup bermakna buat wanita yang masih dikurniakan anak. Mengimbas detik  melahirkan zuriatnya, akui Datin Seri Shahida itulah nikmat yang sukar untuk diungkapkan dengan kata-kata.

Biar bertarung naywa dan terpaksa menahan kesakitan, namun semuanya hilang bila dapat menatap wajah si kecil di sisi.

“Kenangan menahan sakit melahirkan @yusoffalqardawi_terlajaklaris….. sakit memang sakit tak boleh nak gambarkan sakit tu….tapi bila dah keluar baby tu sakit tu menjadi nikmat……..

IKLAN

Saya doakan kepada mereka yg belum bergelar ibu dapat merasai detik ini…Insya Allah ada hikmah Allah lewatkan….doa banyak2 jgn putus asa..Allah suka hambanya yg rajin berusaha dan tak putus asa.

IKLAN

Perkongsian tersebut mendapat reaksi dari pengikutnya. Rata-rata berterima kasih atas doa yang dihulurkan oleh Datin Seri Shahida.

delishascha Aaminnn.. Semoga datin selalu sihat happy santikk… Teringin mmg sakit .. Tapi sakit itu ade ubat yg Allah berikan terlalu indah 

nursyamimiebtemuhammad Semoga saya dapat melahirkan seorang zuriat? seperti datin

nisz.perfume_hq Aamin…trime kasih mdoakan kami dpt merase kn nikmat ni 1 hari nanti……

kakyongteddy Saya 4 tahun tunggu. Mcm2 produk makan. Last2 mak cik urut saya bagi jamu bacaan surah2 saya makan Alhamdullilah lekat.. Hujung preggy suami excden. Masa bersalin suami x dpt teman peha patah. Sedih sikit suami tak dpt teman. Tpi Alhamdullilah semua dipermudahkan. Anak sekarang nak masuk 4 bulan dah

azwani98_ Terima kasih doa kan ? semoga @shahidadherbs d murah kan rezeki.. Nak sangat merasa macam mana jadi seorang ibu ?.. Walaupun baru kahwin ☺️ aamiin ❤️

rima_9004 aminn.. semoga ada rezeki zuriat buat sy dan suami… nak baby comel dan baik mcm @yusoffalqardawi_terlajaklaris

elninaaaa Sejuknya hati baca post ni @shahidadherbs .. Maklum la tak ramai yg memahami tntg rezeki, byk yg nk salahkan n mengata je. Inshaallah terus doa dan usaha mudah mudahan termakbul segala doa yg baik. Semoga kami semua yg blm bergelar ibu juga diberi nikmat merasa jd seorg ibu. Aamiinnn…♥️

Sumber: IG shahidadherbs