Pening kepala bila tengok bontot kualit mula kehitaman. Lebih-lebih lagi kuali baru je dipakai.

Banyak petua dan tip yang dikongsikan di media sosial untuk mengatasi masalah ini. Salah satunya tip yang menggunakan satu produk yang ada di jual di Shopee.

Barangan murah DI SINI

Lepas ini pasti anda berpuas hati apabila periuk anda itu akan berkilat seperti baru selepas mengikuti tips ini. Tip ini dikongsikan menerusi facebook oleh puan Rini Handayani

Saya nak share pada korang hari nie macam mana kuali & periuk saya takde hitam
Customers saya selalu tanya bila  datang rumah:


Akak tak masak ke?
Me:🤔🤔🤔kalau tak masak anak saya makan apa?
So ada yang cakap lagi kalau dah kuali & periuk tak hitam itu tanda tak pernah masak la Tu?dapur tu buat pajangan😂😂😂

IKLAN

Belian Murah DI SINI

Ok hari nie saya buktikan ke anda2 semua macam mana saya menjaga barang2 dapur saya di rumah.
Kalau korang sayang kan periuk & kuali anda beli kat shoppe je tak mahal pon dari pada kuali yang kita beli lagi mahal & ia sayang bila hitam2 kan.

IKLAN

Nak macam-macam info? Join channel Telegram keluargagader club