Sejak ada anak ni, pelawak terkenal Achey Bocey ada sahaja statusnya yang mengundang tawa netizen. Seronok nampaknya sebab dah ada buah hati yang menambahkan lagi keceriaan dalam rumah tangga.

Achey atau nama sebenarnya Mohd Nasir Hamzah dan isterinya yang dikenali sebagai Anne cukup gembira dengan hadirnya anak angkat perempuan yang diberi nama Nur Tiara Zinnirah Nasir.

Terbaru menerusi postingnya di instagram, Achey mengusik anak angkatnya itu sehinggakan ramai yang memberi komen gelihati dengan gelagatnya itu.

 

Walaupun anaknya itu belum tahu apa-apa , namun ramai yang tidak dapat menahan ketawa dan suka dengan gelagat pelawak ini.

_ainnalee_Tiaraaa tungguuu jee puting tu msuk dlm mulut dia. Alih alih msuk dlm mulut ayahnya. Ahahahha kelakarrr wehh. Tiara be like… Tanda soal banyak dlm kepala. Huhu?

dhiasaadiah@eyasazali hahahaha pragai cm ni @mynameakem yg slalu buat kat anggun..sakai je ngaco ank tuu

manjasaaidi@wantanlipatt hahaha comel la baby tiara.

IKLAN

riena82jbAyh nye tringin nk puting.hehee

nordianahamzahNgok arrr..beria si tiara tu nk muting @acheykintangkintung

apakasyud.coAlhmdulillah seronok je tgk

IKLAN

hani_vz_hanisko ttgu dia beso cikit…nt dia korek puting 2 dia bt magic balik…dah ler tiara 2 comel…bulat je…ikot muka anne dah….aku jarang comnent kat ig artis tp aku jth sayang kat tiara…semoga Allah melindungimu tiara sayang. .

membawang14klau mcm tu..kita nak jadi baby baliklaH

nurulalia.hamidTercengang tiara bila tiba” puting tu hilang

bayapopoSengal la ayah pon

yuskhalidayusriTiara kenapa comel sgtt ?