Setiap kali memuat naik video atau gambar di laman instagram mereka, pasti akan mendapat respond darii netizen. Terbaru, Ozlynn memuat naik satu video anak sulungnya, Ariq yang sedang mengaji. Menurut Ozlynn, anaknya itu pada awalnya mahu menunaikan solat subuh di masjid namun membatalkan hasratnya sebaliknya hanya solat dan mengaji di rumah.

.

Dia ketuk bilik nak subuh kat masjid.. kita ckp mama boleh anta.. dia ckp xpe la cuba call pakcik dia (adik aku) so aku pun teruskanlah urusan aku dlm bilik.. 6.20am mcm terfikir.. mane anak aku.. jadi ke pergi masjid.. skali dgr sayup2 suara org mengaji.. puas cari.. rupanya dalam bilik game.. dia ckp x dpt pegi masjid.. pakcik dia x jwp fon.. so dia solat n mengaji kat umah jek.. aku ckp nape x bgtau.. aku boleh anta.. dia jawap.. xnk ganggu mama.. ingat mama nak rehat.. pastu moleiq n chantiq tdo kat ruang tamu.. so abg mengaji kt sini.. anak bertuah.

.

moga Allah lindungi kamu abg Ariq.. kamu nih anak yg soleh.. merasa semua kesusahan dgn mama n papa.. moga Allah terangkan hati kamu dgn Al Quran, sihatkan kamu dgn ibadah dan amalan, cerdaskan minda kamu utk atasi ujian, dan ambil kamu di saat kamu sedar dunia bukan lagi keperluan.

.

Terima kasih Allah utk “pinjaman berharga” ini.. Doa aku xkan putus utk dia..

IKLAN

View this post on Instagram

Dia ketuk bilik nak subuh kat masjid.. kita ckp mama boleh anta.. dia ckp xpe la cuba call pakcik dia (adik aku) so aku pun teruskanlah urusan aku dlm bilik.. 6.20am mcm terfikir.. mane anak aku.. jadi ke pergi masjid.. skali dgr sayup2 suara org mengaji.. puas cari.. rupanya dalam bilik game.. dia ckp x dpt pegi masjid.. pakcik dia x jwp fon.. so dia solat n mengaji kat umah jek.. aku ckp nape x bgtau.. aku boleh anta.. dia jawap.. xnk ganggu mama.. ingat mama nak rehat.. pastu moleiq n chantiq tdo kat ruang tamu.. so abg mengaji kt sini.. 🥺😢😭 anak bertuah.. moga Allah lindungi kamu abg Ariq.. kamu nih anak yg soleh.. merasa semua kesusahan dgn mama n papa.. moga Allah terangkan hati kamu dgn Al Quran, sihatkan kamu dgn ibadah dan amalan, cerdaskan minda kamu utk atasi ujian, dan ambil kamu di saat kamu sedar dunia bukan lagi keperluan.. terima kasih Allah utk “pinjaman berharga” ini.. Doa aku xkan putus utk dia.. ❤️

A post shared by Johan & Ozlynn (@jozlynnhanania) on

IKLAN

Perkongsian Ozlynn itu mendapat respond rakan selebriti dan juga pengikutnya. Rata-rata mengakui sebak dan terharu dengan luahan hati isteri kesayangan Johan ini.

lisasurihani Sejuk hati baca caption ni babe. I kagum sgt dgn cara u and Johan membesarkan anak. May you and family sentiasa dibawah perlindungan-Nya.

acheykintangkintung Sejuk perut mu maaa

ei_ramoss Perkongsian yg baik Ozzlyn

shuibsepahtu Anak hebat,anak luar biasa @jozlynnhanania

radin_era Uishhhhhh moga anak soleh ma… Sy dulu Kalau dah masuk bilik game, kul 6am ni mmg sambung Tidur balik

lailanirmala Anak yg soleh, ibupun kna ikut solehah jgk. In shaa Allah. Suruhn Allah yg wajib utk kita mnutup aurat.

uedulishah79 InshaaAllah..aamiin..sejuk perot ibu ye..boleh jadi pendakwah satu hr nnt

urahmatikhsan Semoga Allah berkati anak puan sentiasa dan menjadikan anak puan kebanggaan puan dan Kebanggaan Agama . Amin

Sumber: IG jozlynnhanania