Sepanjang hari berkerja  dan hingga lewat malam baru dapat tidur untuk merehatkan diri, boleh menjadi penyebab badan terasa sengal-sengal dan lesu tidak bermaya.

Berkongsi cara untuk mengembalikan kecergasan tubuh badan, Ziera berkongsi amalan yang dilakukan olehnya. Bolehlh dicuba kerana mudah sahaja penyediaannya malah kos puntidak mahal.

Ini perkongsiannya.

Kalau badan rasa lenguh, penat atau pada waktu tertentu, minum benda ni. Baca daripada internet dua tahun lepas, saya dah cuba beberapa kali. Kos dia tak sampai RM5 pun.

Alhamdulillah memang badan rasa segar sikit lepas tu (Kalau saya laaa). Bagus untuk perempuan atau kalau badan ada banyak angin.

Senang nak buat.


Ketuk serai, halia. Didihkan dengan halba, air tiga cawan. Sampai air tu tinggal lebih kurang satu cawan.

IKLAN

Masuk dalam cawan, campurkan asam jawa sikit.

IKLAN

Minum suam-suam sebelum tidur.
Menggigil juga nak habiskan secawan sebab rasa dia macam apa ntah. Tapi tabahkan hati sebab bangun pagi esoknya comfirm cantik

(Cantik handsome tu kan subjektif)

Sumber : Ziera Hadi

Nak macam-macam info? Join channel Telegram keluargagader club