Setiap pasangan suami isteri punya cara tersendiri mencipta memori bersama. Begitu juga dalam menghargai dan memanjakan pasangan bagi membolehkan hubungan lebih erat.

Demikian juga dengan pasangan sama cantik sama padan Nora Danish dan suaminya Nedim Nazri. Tidak dinafikan, setiap kali memuat naik gambar atau video bersama, kasih sayang antara mereka berdua cukup ketara. Sang suami sangat memanjakan isterinya, ada saja cara dilakukan.

Namun baru-baru ini Nedim atau nama sebenarnya Mohamed Nedim Mohd Nazri ini berkongsi sekeping gambar isteri kesayangannya itu sedang mengetip kuku kakinya.

Ingat lah wahai Isteri ku , Duniya ku …
Kalau ada terbau apa2 , Itu lah syurga mu sayang ❤️😁.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nedim Sujak Nazri Aziz (@boss_ned)

Demikian kapsyen yang dimuat naik Nedim sehingga mendapat reaksi ramai termasuklah isteri kesayangannya. Nora turut  memberi komen dalam status suami kesayangannya itu.

IKLAN
“Tiada terbau lain, melainkan bau syurga ‘my jannah’. Ada apa lagi nak ketip?” tulis Nora secara berseloroh.

Betullah tu apa yang Nora cakap, syurga isteri di tapak kaki suami. Tidak hairanlah, ramai yang memuji tindakan pelakon berusia 39 tahun itu dan turut berkongsi pengalaman yang sama.

Isteri cerdik penyejuk hati
sheilarusly_jspictures Kenapa ned buat sis rasa bersalah tak ketip kuku Tok Sidang??😭 Jap nak cari ketip kuku @boss_ned @noradanish 🤪
hauraaanis_ “Tiktoker pun pandai jaga suamilah…”
_ainnzdin Isteri cerdik yg solehah penyejuk mata penawar hati penajam fikiran, dirumah dia isteri, dijalanan kawan, diwaktu kita buntu, dia penunjuk jalan….
adeeredzuanSejauh mana kaki tiktok pergi,akhirnya dia pulang juga ke kaki suami. Nampakkkk…. isteri soleha gitulah!❤️
Bahkan, ada juga berkongsi pengalaman sendiri yang turut mengetip kuku suaminya.
Suami kita bukan orang lain
pnmell_Ok je.. I pun selalu je potongkan kuku suami.. Its not an issue at all.. Suami kiterr bukan suami orang woops! 😂
lztzSelama 27tahun kawin dgn suami saya.,memng sya yng ketipkn kuku kaki n tangan dia.tidak pernh rasa terhina atau penat kerana ikhlas membuatnya.

Bukankah Nabi mengalakkn kita berbuat begitu?malah Nabi juga mengalakkn para isteri utk merapikan misai dan janggut suami.

IKLAN

mrs_meivuiSyukur , 12 tahun sudah ketip kuku untuk suami , paling lucu , bila tengah bebel , suruh ketip kuku , terus diam , sebab focus , takut terpotong isi 😅😅
ladyfahmysy pon biasa buat macam ni dekat husband.
nurulhuda_zaki @boss_ned beruntung dapat is3 macam @noradanish … @noradanish beruntung dapat @boss_ned Kesimpulan ye..complete each other’s..gitewww 🥰🥰

 

Sumber: boss_ned

Nak macam-macam info? Join channel Telegram keluargagader club