Pernah makan tak Roti Pattaya? Menu ini sebenarnya ebih kurang macam nasi goreng Pattaya juga yang mana ia dibungkus dengan telur. Cuma dalam menu ini, rotinya yang dibungkus dengan telur. Lepas tu letak pulak inti atas roti tu. Fuh, nampak sedap betul!

Jom tengok cara buat Roti Pattaya Inti Sardin oleh BonDa NoRa ini. Tak susah pun,Guna 5 bahan je tau!
Hari ni first try buat roti inti sardin ala pataya yg depa duk viral tu…alhamdulillah…mnjadi ..inti tu rasanya kita boleh ja letak inti apa kita sukakn…mcm inti karipap tu ka kn …
Inti sardin tin kecik
Bwg besaq potong dadu
Cabai hidup pun potong kecik2
Ayaq asam jawa skit
Garam skit

Cara membuat:
Masak pi sat ataih api tu…klau tkmau masak pn tkpa..ikut suka la kn…

IKLAN
IKLAN

*Bonda guna 2 bji telur ya*