Apabila bergelar ibu ayah pastinya kehidupan berubah. Segala yang dilakukan semuanya untuk anak-anak.

Begitulah perasaan yang dialami oleh isteri pelakon, Shaheizy Sam, Syatilla Melvin mengakui kehadiran dua zuriatnya mengubah kehidupanya 360 darjah.

Melahirkan rasa syukur melalui perkongsian di instgaram miliknya.

Pasangan ini dikurniakan dua cahaya mata, Syeriv Samheizy pada 9 Mei 2017 dan Sarima Samheizy pada 17 April lalu.

KEHIDUPAN BERUBAH 360 DARJAH

“Bila dh ada anak2 ni kan, hidup kita 360’ berubah! Walaupun depa kecik dan belum faham pasai hidup pasai dugaan tpi anak2 ni lah yg bukak mata kita ibu bapak supaya jadi lebih baik utk diri sendiri dan utk depa.

“Allahuakhbar betapa powernya hadiah2 dari allah ni, sebb anak2 jugak aku kerja lebih keras dari dulu, sebab anak2 la aku belajaq utk besabaq!!

“Bukan senang utk jadi org yg penyabaq, kadang2 kantoi teruk jugak!.

IKLAN

ANAK PENGIKAT KASIH

“Betul lah org kata, anak2 ni pengikat kasih syg antara kita dan laki kita. Nak buat apa pun lani,semua pikiaq anak dulu.

IKLAN

“Aku harap bila depa dh faham nnti,depa boleh terima yg depa ada bubu yang kepala otak tak berapa nak betoi, syeriv pun duk nampak dah sikit2 dia punya xbetoi tu.

“Moga allah pelihara dan lindungi anak2 aku. Aku rela semua sakit mai pindah kat aku dari anak2 aku yg merasa..amin ya allah,” kongsinya panjang lebar.

View this post on Instagram

Bila dh ada anak2 ni kan,hidup kita 360’ berubah!walaupun depa kecik dan belum faham pasai hidup pasai dugaan tpi anak2 ni lah yg bukak mata kita ibu bapak supaya jadi lebih baik utk diri sendiri dan utk depa.allahuakhbar betapa powernya hadiah2 dari allah ni♥️sebb anak2 jugak aku kerja lebih keras dari dulu, sebab anak2 la aku belajaq utk besabaq!!bukan senang utk jadi org yg penyabaq?kadang2 kantoi teruk jugak!dan betul lah org kata, anak2 ni pengikat kasih syg antara kita dan laki kita♥️nak buat apa pun lani,semua pikiaq anak dulu..aku harap bila depa dh faham nnti,depa boleh terima yg depa ada bubu yang kepala otak tak berapa nak betoi?syeriv pun duk nampak dah sikit2 dia punya xbetoi tu??moga allah pelihara dan lindungi anak2 aku.aku rela semua sakit mai pindah kat aku dari anak2 aku yg merasa..amin ya allah♥️

A post shared by S Y A T I L L A M E L V I N (@samtilla) on

Foto : Instagram Syatilla Melvin