Pelawak dan penyanyi, Achey baru-baru ini berkongsi video pendek aktivitinya mengemop lantai di rumah. Namun, apa yang mencuit hati adalah komen yang diterima oleh sahabatnya yang juga pelakon, Hairul Azreen.

Hairul dengan komen beraninya menyatakan tentang ketua keluarga dan disamping mengatakan bahawa dirinya tidak pernah siang sotong apatah lagi kemas rumah.

hairulazreen Kita ketua keluarga chey!!! Tgok mcm aku berani!!! Tak pernah basuh pinggan! Tak pernah siang sotong! Apa tah lagi ke@as rumah

Dalam video lain, Achey atau nama sebenarnya Mohd Nasir Hamzah mengatakan kehairanan apabila kebanyakan suami yang mop lantai menyebut atau tag namanya.

Namun yang lebih melucukan bila komen tersebut nama isteri pelakon PASKAL itu di tag.

Achey menerusi perkongsian tersebut memuat naik satu video yang mana menunjukkan Hairul Azreen perlu mengemop lantai sambil dirakam Hanis Zalikha.

IKLAN

Ternyata gelagat suami yang kononnya ‘tegas’ tersebut mengundang gelak ramai melihat telatah selebriti popular itu.

IKLAN

Dalam pada masa yang sama, gelagat Achey dan Hairul Azreen yang melakukan kerja rumah itu membuatkan mereka cukup terhibur kerana tegas akhirnya tewas.

Bukan takut tapi sayang bini

mohdsyafari Beras kita beli bang…tp klu dia tak masak kebulur kita bang 🤣
eyda_rianna Hahahhahaa tegas sgt….. Adoiii berdekak sy ketwa tgk abg berdua ni haha
haghithsweats kita bukn tkut bini kita syg bini tu patutnya!!
Kena tegas last last tewas
khai.aril Kena tegas kena tegas, last last tewas jugak ye 😂😂😂
niawadwa Adehhhhhhhh tegas la sangatttttttt sekali kena jerit dari daporrrrrr 😂😂😂😂
amirul_ahlong kte nk ketua keluarga bang..umpa kepala dgn leher..kmana kpala pergi leher msti ikt…itu bru ketua keluarga.hahaha

Sumber: acheykintangkintung

Nak macam-macam info? Join channel Telegram keluargagader club