Kaletahnya sering mengundang tawa warga maya. Dengan wajahnya yang comel, ada-ada saja gelagat anak padangan Amar Bahrain dan Amyra Rosli ini yang mencuit hati.

Aqeef Anaqi merupakan abang kepada Ayra Aryssa ini sering mendapat perhatian warganet.

Terbaru Amar Baharin memuat naik sekeping gambar Anaqi menarik perhatian netizen. Gambar yang  menunjukan Anaqi sedang duduk dihadapan mesin cuci pakaian dalam keadaan memakai kain tuala sahaja sambil memegang telefon.

IKLAN

“Pastikan “sahih” baru kongsi.

“Ni memang sahih anak aku… Abang buat apa ni sayang? @aqeefanaqi 🤣🤣🤣

IKLAN

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Amar Baharin (@amarbaharin)

Perkongsian tersebut membuatkan ramai terhibur dan pelbagai komen dimuat naik warganet sebagai reaksi kepada perkongsian tersebut.

ttzzmmdd Dia nk tgk baju betol2 bersih ke tidak tu
bajimmon Mungkin sebagai bukti dh basuh baju😂
nurrrrrrahida Buat content tiktok ke tu?
shiela_luq Same mcm ank2 sy,sbb dh pandai guna camera hp.mcm2 dia ambik gambr
farizafauzi_ Mgkn dia nmpk sesuatu yg daddy x nampak. Haaaa
ahmadsyazli_@amarbaharin budak bijak ni gerammm..😍😍
irwanamen Ciri2 akan datang: Tangkap gambo, bgi kat bini. Bukti dah basuh kain kt rumah. 😂
puanbee22 Bukan anak je emak pun pernah jadi mcm ni.. Risau kadang 😂

Sumber: amarbaharin

Nak macam-macam info? Join channel Telegram keluargagader club