Pastinya semua pasangan suami isteri mempunyai impian untuk hidup bersama sehingga hari tua.

Namun ajal maut jodoh dan pertemuan semua di tangan Allah. Siapalah kita untuk menghalangnya. Namun sebagai manusia biasa, kita tidak lari dari rasa sedih memikirkan apa terjadi.

Terbaru menerusi muat naik video di Instagram milik pelawak dan pelakon, Shuib, warganet meluahkan rasa sebak melihat keluarga itu yang baru kehilangan orang tersayang.

Biarpun Shuib kelihatan bersahaja memaparkan wajah ceria membawa minuman kegemaran anak-anaknya, namun jauh disudut hatinya tidak dapat melupakan insan tersayang.

Malah menerusi video berkenaan, peminatnya ada yang melihat dibahagian akhir video kelihatan wajah Shuib bagaikan termenung dengan padangan ‘kosong’.

Biarpun dirinya sedang berduka, sebagai seorang ayah jiwanya kuat dan tabah untuk memberikan keceriaan buat anak-anak.

Selalunya ibu yg akan orderkan Bubblebee utk budak-budak ni. Budak2 ni pon dah berapa hari abis kuarantin,jadi harini teringin sgt katanya nak makan Bubbblebee,,,So arini kita layankan diorang Bubblebee,,,Bg diorang HAPPY 😊 Alhamdulillah #SentiasaRindu

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

 

Imbau video bersama Allahyarham Siti Sarah Raissuddin 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

“shuib mcm tmenung kejap tgok ank² dia mnum ..”

 

Untuk makluman, Allahyarham Siti Sarah Raissuddin disahkan meninggal dunia di Unit Rawatan Rapi (ICU) HCTM jam 5.13 pagi, Isnin lalu. Allahyarham merupakan isteri kepada pelawak dan pelakon, Shuib. Pasangan itu yang berkahwin pada 26 Februari 2011 terlebih dulu dikurniakan tiga anak iaitu Uwais Alqarni, 10; Dzahira Talita Zahra, 8; dan Ariq Matin, 6 dan bayi baru lahir, Ayash Affan.

IKLAN

Sumber: shuibsepahtu

Nak macam-macam info? Join channel Telegram keluargagader club

IKLAN

Sedar tak sedar, bulan depan dah masuk bulan Ogos tau, bulan Kemerdekaan Malaysia!

Sebagai rakyat yang cintakan tanah air, mesti anda ada cara tersendiri nak eskpresikan rasa cinta dan bangga menjadi Anak Malaysia kan? Betul tak?!

Ehhh jangan cakap kat sini, simpan idea anda tu dan hantarkan kepada kami dengan menyertai Virtual Himpunan Saya Anak Malaysia!

Nak tahu caranya? Senang je! Layari je laman web https://toko.ideaktiv.com/product/virtual-himpunan-saya-anak-malaysia/ , baca syarat kelayakan dan jangan lupa untuk berdaftar di sana ya!

Sebarang soalan boleh di http://www.wasap.my/60169647520