Baru dua minggu mendirikan rumah tangga, suami ini akur apabila isteri yang dikahwininya pergi bertemu Sang Pencipta buat selama-lamanya angkara buatan orang.

Berkongsi video momen saat mereka disatukan, Syed Syamin Syed Sabry, 27, mencoretkan kata-kata buat isteri tercintanya dengan kapsyen dalam kenangan Zullini Akmal binti Alias.

Ayang rehat lah sekarang ye.. Lama sangat ayang menderita menahan sakit n derita.. biar orang buat kita macam mana sekali pun kta jangan balas.. Allah ada biar Allah membalasnya…Semoga ayang tenang kat sana.. nanti ayang jemput b ye.. b sayang sangat@ kat ayang.. kita nikah abru 2 minggu ayang dah tinggalkan b buat selamanya.. b redha pemergian ayang.

@en_syaminn dalam kenangan zullini Akmal binti Alias..02022022,05022022,17022022#fypppppppp #zyxcba #dalamkenangan #cintasampaimati #bidadarisyurga #esekeli #fypシ ♬ Kepingan Hati – Charly Kustik

Memetik temu bual suaminya bersama wartawan Mstar, detik-detik permulaan kepada penderitaan yang dialami arwah isterinya betul-betul pada malam pertama perkahwinan mereka sehingga menghembuskan nafas terakhir pada 17 Februari lalu.

“Kami bersanding pada 5 Februari, bermula malam tu arwah sakit. Masa kami nak bersama, keluar ketulan darah dari kemaluan dia. Ketulan besar”.

Bermula keesokan harinya, arwah sakit badan dan tiada selera badan.

Sempat Berbakti 2 Minggu, Suami Reda Isteri ‘Pergi’ Angkara Disihir

IKLAN

Tambahnya, ‘benda’ itu selalunya ganggu pada waktu malam menyebabkan dia langsung tidak boleh tinggalkan isterinya. Selama dua minggu, Syamin setia di sisi isterinya dan kata arwah beliau hanya mahukan Syed Syamin (suaminya), tak nak lelaki lain kerana lelaki lain semua jahat.

Ditanya tentang berubat, Syamin dan arwah isterinya sudah menemui beberapa pengamal perubatan Islam dan dipercayai penyakit yang dialami itu adalah sihir dan santau.

Bukan sejak berkahwin sahaja gangguan berlaku, Syed Syamin berkata arwah diganggu sejak 2016 atau 2017 iaitu sebelum kahwin. Macam-macam dugaan sampai ada tahap menjadikan mereka tak jadi kahwin.

IKLAN

Sumber : tiktok en_syaminn & Mstar

Elak dari perkena serangan jantung, jom ikuti perkongsian dari Dr Zubaidi ni!

Comel betul adik-adik BK buat Challange kumpul marshmellow!

IKLAN

Tayang bahagia di social media, realiti ke fantasi? Nak tahu, jom tengok!

Sertai Webinar Keibubapaan PERCUMA anjuran Pa&Ma secara virtual yang menjemput speaker- speaker hebat dalam bidang keibubapaan termasuk Prof Madya Dr Nik Salida, Ibu Rose, Dr Ahmad Rostam, Puan Maryam Jamadi, Puan Azlina Roszly dan Irma Hasmie. Daftar nama di https://toko.ideaktiv.com/product/webinar-sayang-anak-ketat-ketat/

Sempat Berbakti 2 Minggu, Suami Reda Isteri ‘Pergi’ Angkara Disihir