Perkongsian video oleh dramatis terkenal Erra Fazira mengundang perhatian ramai. Erra Fazira menyahut cabaran yang trending di laman TikTok iaitu #dayinmylifechallenge.

Di dalam video tersebut,  Erra berkongsi rutin hariannya sambil di dengari anaknya, Engku Aleesya.  Apa yang melucukan adalah reaksi Aleesya yang akhirnya membuat rahsia Erra Fazira terbongkar.

Video pendek berdurasi 2:05 minit itu dimuat naik menerusi Instagram Erra Fazira ,  menyaksikan gelagat comel dua beranak ini.

Untuk memenuhi cabaran #dayinmylifechallenge ini, Erra Fazira menceritakan rutin harian yang dilakukannya setiap hari di hadapan Engku Aleesya sehingga membuatkan anaknya itu ketawa kelucuan.

Saya bangun pukul 6 pagi. Kita solat Subuh dulu, lepas solat Subuh saya akan pergi ke pasar untuk beli barang sarapan. Lepas tu terus siapkan sarapan sebab nak siapkan makanan untuk Aleesya. Dah buat sarapan, I pergi  jogging.

Aleesya dilihat cuba menahan tawa mendengar cerita tersebut. Malah, dia turut menafikan rutin harian yang dikongsikan mommynya.

IKLAN

 

Don’t do that Mom. You wake up Subuh then you sleep like 10 more minutes then go back to sleep. At 10 am, you wake up, you shower then go downstairs, you wait for me to finish class. Don’t do that mom, you so fake on camera.

IKLAN

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Erra Fazira (@errafazira)

Sumber: errafazira

Nak macam-macam info? Join channel Telegram keluargagader club

Bila PKP ni, anak-anak kerjanya lapar je. Sekejap2 minta makan, mak pun letih nak melayan permintaan sorang-sorang! Tak payah risau, join je kelas buat roti bersama kami ni. Boleh buat stok untuk anak-anak makan! Whatsapp di http://www.wasap.my/60169647520