Pasangan suami isteri  ini tidak lokek bercerita mengenai kehidupan peribadi mereka sekeluarga, baik hal suami isteri mahupun anak-anak. Baru-baru ini warganet terinspirasi dan kagum dengan cara didikan Jozlyn dan Johan pada anak-anak mereka.

Menurut Jozlyn, anak-anak diwajibkan mengaji dulu selepas subuh. Ini adalah unutk menguatkan ingatan, mata lebih segar dan sentiasa mengingati Tuhan.

Semoga Allah melindungi kamu anak2ku.. selalu jadi imam untuk mama setiap subuh bila papa kerja.. bergilir2.. mengaji sesama.. tolong mama check makna sesama.. tolong bagi tetamu tak di undang (kucing2) makan.. tolong jaga adik2 bila mama dan papa kerja.. kadang tolong kak dorthy kadang bagi kak dorthy naik hantu😂.. takpe tetap mama sayang..

Sebab bila kak dorthy ngadu libas tetap kena🤣.. arini kak chantiq dan Moleiq mama tak kejut.. nampak penat sangat.. semalam kemain tido lambat kak dorthy cakap.. dok nyanyi.. takpe la kan.. tapi sebenarnya untuk ajar anak disiplin kena konsisten jangan miss untuk kejut subuh.. so bila umur diorang 7 tahun dah takde dengar suara rengek.. nak kena paksa buat..

Semua dah tau tanggungjwp memasing.. bangun subuh solat pastu ngaji bukan bangun subuh solat lelaju pastu zassssss tido balik.. 🤣 bukan yek.. aku cakap dari segi pengalaman.. dulu aku pun macam tu.. Alhamdulillah slowly cuba perbaiki.. doakan kami #familyhanania ye.. sebab kitaorang pon selalu doakan untuk korang dan jugak untuk keluarga korang yang telah pun meninggalkan dunia.. ❤️ #offkomen #xperlukanpujian #perlukandoakalian

IKLAN

Gambar ni akan jadi saksi buat anak2 korg nanti.. macam mane anak2 hanania papa dan mama dok asik nak melekat jek💆‍♀️.. ni lepas solat.. terus amik port memasing.. berebut2!! Bak kata papa yang dah berbulu pun duk beleser macam kucing🤣🤣..

IKLAN

Percaya tak diorang boleh tido dalam keadaan macam ni.. kadang naik kebas kaki kita..😂😂.. harap bila diaorang sume ni dah kawin still macam ni.. bukan dorg je yang akan kami layan macam ni.. anak menantu pun ktorg akan layan macam ni.. tapi!! Kalau buat salah libas tetap libas yek!😈.. anak menantu pun kita libas macam anak kita jugak🤣.. ada sesape ke nak jadi calon menantu🙈

Rata-rata netizen memuji Jozlyn dan Johan. Malah ada yang menjadikan mereka seperti ‘role model’ dalam mendidik anak-anak. Bukan itu saja, hubungan keluarga ini cukup akrab.

 

Nak macam-macam info? Join channel Telegram keluargagader club https://t.me/keluargagaderclub