Asbab Demam, Tiga Bulan Suami Koma, Belum Beri Nama Bayi, Isteri Setia Menunggu

Rindu seorang isteri kepada suami sungguh menyakitkan. Tiada siapa yang tahu betapa diri ini begitu merindui pelukan dan kasih sayang seorang suami. Begitu juga anak yang masih kecil pastinya dahagakan kasih sayang seorang ayah.

Meruntun jiwa kisah sebuah keluarga yang tiada lagi kasih sayang seotang suami. Isteri yang menanti suami sedar kembali tanpa pernah mengeluh. Tetap menitipkan doa menantikan hari bahagia.

Begitulah kisah yang dikongsi oleh puan Natipah Abu mengenai duka seorang isteri yang mengharapkan suami kembali sedar setelah koma lebih tiga bulan.

Menerusi perkongsian berkenaan difahamkan suaminya tidak sedarkan diri setelah mengalami jangkitan kuman yang berpunca demam.

Lebih menyentuh hati, anak keduanya masih belum diberi nama dan menunggu suaminya untuk sedar kembali untuk memberi nama buat anak perempuan mereka.

Artikel Berkaitan: “Don’t tell them. Show them.” Faizal Tahir Kongsi Didik Anak Solat. Kecil-Kecil Dah Pandai, Sejuk Perut Ibu Mengandung Kan!

Artikel Berkaitan: “Ajar Anak Disiplin Kena Konsisten.” Cara Johan & Ozlynn Didik Anak, Wajib Baca Al-Quran Lepas Solat Subuh!

 

IKLAN

Dapatkan My Qalam Elite Digital Perjuzuk Set dengan diskaun RM5 apabila anda menggunakan kod KELGST5 di sini 

Amirul ..
hari ni, kalau awak sihat .. mesti awak gembira sgt dik. Sbb hari ni awak dpt anak ke dua .. baby gurl tau dik.
Awak kan dah ada anak lelaki ..
Mesti awak suka dpt anak perempuan ni

Amirul ..
Lama sgt dah awak tidur, dik.
Bangunlah dik .. kesian Midah. Tiga bulan lebih dah dia tunggu awak, dik. Bangunlah cepat dik … kesian sungguh pada Midah, dik .. dia tunggu awak dlm linangan air mata tau dik .. Sedihnya hati dia dik, awak tak dpt nak qamatkan baby awak tu dik … luluh hati dia tatap wajah anak tu tanpa awak di sisi dik ..

Amirul ..
Awak tahu tak .. mak awak pun dah tak ada tau. Kakak awak, Intan tu … tak sampai hati nak bagi tau awak, dik. Mak awak dah pergi .. setelah genap seminggu dia jaga awak kat wad dulu . Kakak awak takut awak sedih kalau tau semua tu, dik. Awak tu bukan hanya kesayangan mak awak .. tapi awak juga kesayangan kakak awak.

Amirul ..
Awak tahu tak .. sejak awak kat wad .. hari-hari kakak awak pergi tengok awak tau , dik. Sbb awaklah satu-satunya adik dia .. kesian dia tau. Dia trauma sgt tau .. Dia takut nanti awak pun tinggalkan dia juga ..

IKLAN

Asbab Demam, Tiga Bulan Suami Koma, Belum Beri Nama Bayi, Isteri Setia Menunggu

Amirul ..
Awak bangunlah ya dik .. baby gurl awak belum ada nama .. Midah kata .. dia tunggu awak balik utk letak nama kat anak dara awak tu. Kami dah beli semua keperluan baby gurl awak tu dik .. cantik tau dik …

Amirul ..
Awak lelaki yg baik dik .. susah nak jumpa lelaki mcm awak dik. Dalam usia muda .. awak korbankan masa muda awak .. kawin dgn Midah yg dah janda anak dua tu .. Awak baik tau dik .. kami sgt kagum dgn awak, dik ..

Amirul ..
Kuatlah dik ya .. bangunlah dik yaa .. kami mendoakan kepulanganmu ke pangkuan keluargamu .. cepatlah sembuh ya dik …

Semoga Allah permudahkan segala urusan ke atas Mohd Hisham Ammrirul Rahim dan sembuhlah dia spt sedikala hendaknya

IKLAN

 

Nak macam-macam info? Klik channel Telegram KELUARGA  atau join keluargagader club

 

Asbab Demam, Tiga Bulan Suami Koma, Belum Beri Nama Bayi, Isteri Setia Menunggu