Baru-baru ini, penyampai radio Sharifah Shahirah atau mesra disapa Shiera berkongsi satu video yang kononnya ingin mengubahsuai bilik air di rumahnya

Malah, dia turut memberitahu segala barang-barang untuk mendekorasi bilik air itu dibeli sendiri.

Menerusi video yang dimuatnaik pada awalnya, bilik air tersebut awalnya berwarna putih dan kelihatan biasa sahaja.

Menariknya, menerusi akaun Instagram Suria Malaysia, Shiera telah menjemput rakan sekerjanya, Pak Abu untuk melihat hasil ubah suai bilik airnya.

Sebelum melangkah masuk ke dalam bilik air tersebut, kelihatan pintunya telah tertukar. Malah, tatkala masuk ke dalam, keadaan terus berubah wajah.

Awalnya kelihatan biasa sahaja tetapi selepas siap dekorasi terus berubah dan nampak serba mewah jadinya.

Malah, menerusi perkongsian bersama Pak Abu, isteri kesayangan Ijoi Azhari ini memberitahu kos yang telah dihabiskan bersamaan dengan sebulan gaji dalam menyiapkan bilik air idamannya itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shiera Al-Khaired (@shieraijoy)

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Suria Malaysia (@suriamalaysia)

IKLAN

Menjengah ke ruangan Komen, rata-rata memuji perubahan yang dilakukan Shiera. Nampak simple  namun berubah lebih menarik mewah terutama pemilihan warna yang digunapakai.

Begitupun, baru-baru ini pelakon Sharifah Sakinah berkunjung ke rumah Shiera.
Tindakannya memuatnaik dan menulis kapsyen menyamakan tahap kesejukan seperti syurga mengundang rasa kurang senang netizen.
Mengulas mengenai hantaran Instagram adiknya itu, penyampai radio Suria FM itu  berkata video tarian tersebut dirakam di dalam tandas rumahnya, baru-baru ini. Shiera juga mengakui terkejut bilik air berkenaan menjadi viral
“Bila aku post tandas tu tak viral pula, bila Kinah (Sakinah) post viral pula! Dia pernah pergi syurga ke? Marah netizen… Tak apalah, itu anggapan dia, dalam lagu pun banyak tulis lirik syurga.
“Kenapa viral ya? Saya design dan buat ubah suai tandas itu sendiri tau. Nak suruh orang buat harga mahal. Ini tak sampai RM10,000!
“Jamban emas, macam dekat Dubai sikit! Barang-barang itu saya beli di kedai-kedai DIY. Nak suruh orang buat tapi kos mahal, terkejut la tengok harga puluhan ribu… jadi lebih baik buat sendiri,” katanya seperti yang dilaporkan oleh mStar.

Sumber: shieraijoy ,  suriamalaysia & sharifah_sakinah


ARTIKEL MENARIK: “Rumah Pertama Beli Umur 21 Tahun.” Fasha Sandha Sebak & Syukur Impian Bina Surau Dalam Rumah Tercapai

ARTIKEL POPULAR: “Meh Sini Mak Simpan.” Alhamdulillah Rezeki, Neelofa Dedah Bilal Collect RM14K Duit Raya

IKLAN

BACA INI JUGA : “Humble Makan Dengan Anak Sambil Duduk Atas Lantai Je.” Elly Mazlein Dipuji Pandai Bawa Diri Ketika Beraya Kampung Suami


Nak macam-macam info? Klik channel Telegram KELUARGA  dan join keluargagader club