Pengorbanan wanita yang bergelar ibu. Hamil semula dalam jarak dekat dengan anak sebelum ini sering kali menjadi dilema para ibu. Lebih-lebih lagi yang melalui proses kelahiran secara pembedahan.

Demikian juga yang berlaku pada aktres putih melepak yang juga isteri kesayangan Bung Mokhtar ini apabila disahkan mengandung semula selepas 9 bulan menimang anak kembar.

“Saya memang mahukan anak lagi tapi saya tidak sangka ia terlalu awal. Ia hanya lima bulan selepas bersalin dengan pembedahan.

“Bimbang, takut semua ada, yelah perut nak kena potong lagi, tapi pakar memberitahu saya selamat untuk mengandung kembali. Jadi, doakan yang terbaik okay.

Beliau yang kini sedang hamil anak ketiga hanya selepas sembilan bulan melahirkan kembar lelaki pada Disember tahun lalu.

Kandungannya kini sudah memasuki usia tiga bulan termasuk gambar kit ujian kehamilan yang menunjukkan dua jalur merah menandakan dia hamil.

Dia turut memuat naik gambar bersama anak-anaknya yang lain bagi mengumumkan berita gembira itu.

Dalam pada itu, Zizie turut menitipkan doa kepada wanita yang belum dan masih menanti zuriat sendiri.

“I have read most of the comments on my previous post sambil2 tolong mendoakan yg mana masih lg TTC.”

“Semoga doa anda dan saya utk anda dimakbulkan. Amin.

Zizie pada 29 Disember tahun lalu selamat melahirkan anak kembar yang diberi nama Aadam Zac Izette dan Aaleph Zeke Izette menerusi pembedahan. Aktres itu juga mempunyai dua anak angkat Naila Nurjenna, 3, dan Aaric Zayn Izette, setahun.

Sementera itu, ramai pengikutnya yang mengucapkan tahniah dan mendoakan semoga proses kehamilannya lancar tanpa sebarang masalah.

IKLAN

homie_mummyInsyAllah you will be fine as long as you do not do vigorous exercise. Mine all 4 c- section and all very close gap. Our gynea would know

azunakandarDon’t so worry…. Rezki tak salah alamat… Semuanya pasti tepat dan cepat…. Byk igt Allah…. Doa dan sedekah…

haiza_sallehAlhamdullilah.. congrats to u and may Allah ease everything for u @zizieizette . Sy pun delivered czer and conceived secand baby after 7 months.. third baby baru jarak 4 thn and follow by last czer baby 4 years.. huhuhu. Alhamdullilah semua anak2 sihat je.. ?? skang dh ‘tutup kedai’.. lega sgt x perlu plan2 lagi…??

shakirah_officialAny woman will love to get pregnant if they have a caring and “gila2” sporting husband that can do anything for the wife n children and ensuring they are happy.

norfaezahsaini@zizieizette hehe..no wonder i got pregnant at my age of 41. Btw..congrats to u ? take care

little.baby.dAlhamdulillah. Pregnancy too early after csec ada risk of scar dehisence. But risk xsemestinya jd kepada semua org. Kalau sakit kt scar kene check. Tp as u said in one of your comment, xkn nak terminate kan. Allah dah bg nyawa. Kita doa yg baik2 je.

IKLAN

normala_kakyongtahniah datin ? seronok nya dgr datin pregnant lagi.doakan sy ye.anak bujang dh 6tahun.sorg je belum ade adik ? ..innsyaAllah sy yakin 1 hari nti ? take care datin zie ??

puteri_tujuhAlhamdulillah..terima kasih sebab doakan kami..

_nirwanahmhinsyaAllah ok @zizieizettesaya lagi closed gap. my first baby baru 1year, my second born. both csec ?

lizaali7946Tahniah… dimurahkan rezeki … semoga dipermudahkan segala urusan serta dikurniakan kesihatan yg baik untuk Ibu & anak-anak ya…. Aamiin.Doakan semoga Allah S.W.T makbulkan doa saya jugak ya… yg menunggu 12 thn utk mendpt cahaya mata ke-2.

rjmillee@zizieizette kuatnya hati datin walaupun ada alahan.. Bole jadi motivasi utk saya ni tuk tahun depan ? harapla kuat ati juga mcm datin.

mrskhanzazaTahniah…smoga dipermudahkan…smoga ade rezki twins girl lak mcm i…heheheh

Sumber: ig zizieizette