Semalam berlangsungnya majlis pertunangan anak Datin Seri umie Aida bernama Danial. Berita tersebut dikongsikan sendiri oleh pelakon ini menerusi laman instagramnya.
Pertunangan danial & haniz

“MasyaAllah.. rasa tak percaya anak me sudah dewasa dan bersedia memikul tgjwp yang lebih besar dalam hidupnya.

“Alhamdulilah… ibu gembira dengan pilihan mu danial.. Semoga sentiasa dlm lindunganNYA dan diberkatiNYA .. Aamiin…

“Doakan semoga pernikahan mereka berjln lancar tahun ini yea. InsyaAllah.. #engagement

IKLAN

Keterujaan bakal menerima menantu tidak lama lagi turut mendapat reaksi daripada peminat serta rakan artis. Rata-rata mengucapkan tahniah atas pertunangan tersebut.

IKLAN

Simple je majlis pertunangan

missfazura Congratulations kak Umie bakal dapat menantu. Happy for you 😍

zarinazainuddin_ congratulation daniel 😘😍💕
yasminhani Congratulations kak Umi…. Next level… Unlocked. 😘
najiha_lzzatl Bertuah btol dpt jd menantu kak Umie..tk bole byngkan brp seronok nye
dean_musthafa Tahniah sahabat @umieaida9 nak terima menantu… semoga segala urusan dipermudahkan dan diberkati Allah SWT
ezansalehoddin Saya respect dgn keluarga ni…. Simple je majlis pertunangan anaknya…. Pada hal lebih dari tu dia boleh adakan
Mak mentua dan menantu cantik
syazielawasiman Ya Allah mak mertuanya pon . Lembut jeee
cik.belimbing Lahaiii.. Dah besar dah anak umi. Umi tu yag nampak muda sangat😂
wanieybintang87 sukanya tengok.. penuh kesederhanaan ..bakal menantu pn nampak bersopan dan sweettt sangat
Macam adik dan kakak
noni_suhada Cantiknyeee ibu..mcm adik ngn kakak❤️❤️❤️..selamat bertunang danial & hanis
zdhere Cantik both of you. Nampak sama baya umie dan bakal menantu.
tenang_bymaisarah Mak mentua dan menatu cantik
nieta_eitaa Cantik menantu..nmpak lembut😍😘
Sumber: umieaida9