Pelakon Harris Annuar sah bergelar suami kepada pelakon dan model Asha Merican.

Dengan hanya sekali lafaz, anak kepada usahawan terkenal Zaiton Hassan atau lebih mesra disapa Kak Ton ini menyerahkan mas kahwin sebanyak RM1001.00 kepada Asha.

Majlis pernikahan itu disaksikan keluarga oleh kedua-dua belah pihak serta rakan selebriti antaranya Hun Haqeem dan Safwan Nazri.

Majlis pernikahan tersebut juga dikongsikan Menerusi Instagram Live di akaun @harrisanuar,

Haris atau nama sebenarnya Mohammad Harris Shahrul Annuar kelihatan sebak saat dicium oleh ibu kesayangannya, sejurus usai akad nikah.

Sebelum ini, aktor berumur 29 tahun ini ada memuat naik video sedondon memakai busana berwarna putih dengan kapsyen, ‘Selepas empat tahun.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by BANGKITBOTAK (@harrisannuar)

IKLAN

Menjengah di ruangan komen, rata-rata peminat peserta Hero Remaja 2017/18 terkejut kerana pasangan ini tidak pernah berkongsi kisah percintaan mereka di media sosial.

wdec_official2 Waaaa dia sedang dilamun cinta laaaa
ciknanaaaaaaaaaaaa Abang botak is not available
nurfatinhaziqah Igt iye la single.. ceittt 4 taun dah upenye…😂😂😂
cribbang_raybush pgg2 mcm tu dh kawen lah kan.. tahniah.. barakallah..
dzuljacob94 Dalam diam..tahu2 dah khwin bro..thniah selamat pngantin baru..hidup abg botak
shahril_ozil Tahniah Nikah hari ini 11.6.22..semoga dipermudah urusan..Once a gunners, always a gunners
st.nrsykrh_ congrats abey botak😍❤️ we happy4you🥳

Sumber: harrisannuar


ARTIKEL POPULAR: “Teruja Nak Kongsi Berita Indah. Saya Hamil!.” Alahan Teruk, Dr Amalina Syukur Suami & Ibu Banyak Bantu

IKLAN

BACA INI JUGA : “Heykal Sakit Ke? Nampak Kurus Betul.Hampir Tak Kenal.” Penampilan Suami Faezah Elai Raih Perhatian


Nak macam-macam info? Klik channel Telegram KELUARGA  dan join keluargagader club